Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlap

03. 11. 2019
20
18
1365
Autor
Danny

Učarovala mu už na druhé schůzce. Ale zdálo se, že to nebylo vzájemné. Byl smutný z toho, že bude muset asi hledat dál, když mu připadalo, že ji zná už roky.

"Pořádnýho chlapa, chápeš," řekla, "já bych prostě potřebovala pořádnýho chlapa. Ty se vrtáš v těch svých číslíčkách a slovíčkách, to není nic pro mě."

"Ale..." zkusil oponovat. Ale slova mu docházela. Třeba má ona pravdu. Třeba by se měl změnit.

Když toho dne došel domů, sedl k počítači a podíval se do složky s projekty.

"Termojaderná fúze: fyzikální řešení nedostatku energie na planetě."

"Náboženská syntéza: společný prostor pro všechny víry."

Smazal oba soubory, vypnul počítač a vzal do ruky činky.


18 názorů

bixley
17. 12. 2019
Dát tip

No, já myslím, že člověk může v něčem druhému vyjít vstříc, třeba víc cvičit apod., ale úplně se kvůli někomu předělávat je nesmysl. Hezká miniatura. T.


kvaj
13. 12. 2019
Dát tip

Skvělá zkratka. Tip. Jen bych to nazval "Přemet".


Prosecký
03. 12. 2019
Dát tip

 a pak ještě otázka, Aleši, co to je zůstat sám sebou, nakolko je sám sebou definovaný pouze v relaci k ostatním ...


Prosecký
03. 12. 2019
Dát tip

 a pak ještě otázka, Aleši, co to je zůstat sám sebou, nakolko je sám sebou definovaný pouze v relaci k ostatním ...


Lakrov
25. 11. 2019
Dát tip
Je to taková hodně přímočará zkratka, ale možná právě proto mě to zaujalo. Tip.

Gora
21. 11. 2019
Dát tip

avi PM


ok, Danny, dík!


Danny
21. 11. 2019
Dát tip

ahoj, rád bych tuto prozaickou miniaturu nominoval do PM na listopad


Musaši
09. 11. 2019
Dát tip

Měl přijít ke mně do fitka, rád bych mu pomohl.

- Ale skutečnost je taková, že o kulturisty stojí jen málo žen(ale jsou takové, to mi můžeš věřit). Když ženská řekne, že chce pořádnýho chlapa, myslí tím spíš, že chce životní oporu, někoho, kdo se nebude kácet hned při první krizi.

Tip.


Diana
04. 11. 2019
Dát tip

Jaké dilema? Obojí je potřeba! ;-)


zvedavec
03. 11. 2019
Dát tip

;) keď už, tak mal skúsiť lopatu


dadadik
03. 11. 2019
Dát tip

:)


Věčné dilema: do jaké míry zůstat sám sebou...?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru