Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Půl

04. 11. 2019
6
8
539
Autor
DN

Slzím na zadním sedadle. 

Okénkem koukám na jeho vzdalující se tvář a s vědomím, že ztrácím nejlepšího přítele, přicházím o sebejistotu. 

S vědomím, jaké bylo necítit se osaměle, jedu vstříc nekonečnému tunelu. 

Spolu s ním přicházím o kus sebe.

Když jsme se poznali byla jsem ještě příliš mladá, neukotvená a převzala část jeho osobnosti. 

Ani nevím, jestli se mi bez něj podaří usnout. 

Roky jsem nespala sama. 

Ach, to děsivé ticho, které nastane, když každá živá bytost nalezne své místo a člověk se najednou ocitne sám pouze se svou podstatou.

Stojím vůbec o novou kapitolu, když jeho jméno nebude vepsané v jejich řádcích?

Teď můžu skutečně milovat, ale není co. 

Teď můžu být sama sebou, ale nevím, kdo jsem. 

Není žádný svět, když je ho jen půl. 

Nemůžu existovat, když mě zbylo jen půl.

 


8 názorů

DN
15. 02. 2020
Dát tip

Je to určité přeformování pocitů do jakéhosi příběhu, ale přímo takovou situaci jsem nezažil. 


Lakrov
12. 02. 2020
Dát tip
Smutné, bezvýchodné. Opravdové?

zvedavec
06. 11. 2019
Dát tip DN

Podľa mňa ak vznikne akýkoľvek vzťah,  či pretrvá, či nie, človek z neho už nevyjde rovnaký, ako keby ten vzťah nikdy neexistoval.  Zrie. A znamená to, že ho je "půl"?

Spomínam na chvíle začiatku letných prázdnin, keď som spočiatku nevedela, čo so sebou, lebo zrazu som nemusela plniť žiadne (často aj nepríjemné) povinnosti. Ale prázdno sa dalo vyplniť celkom príjemnými aktivitami.  Postupne. 

"Teď můžu být sama sebou, ale nevím, kdo jsem. "  predtým si vedela?

Podľa mňa, v tejto novej situácii budeš tou, ktorú stvoríš. Mohla by si byť obeť, alebo aj niekto iný, máš na výber. 


DN
06. 11. 2019
Dát tip

To je svatá pravda :D. 


agáta5
05. 11. 2019
Dát tip DN

už roky jsem nespala s někým.. je to fajn, skoro lepší než s někým :) člověk by měl být chvíli sám, aby pochopil, co je samota a až si ji dokáže užít, může zase hledat... asi tak :)


DN
05. 11. 2019
Dát tip

Krásně řečeno. :) 


dievča z lesa
05. 11. 2019
Dát tip agáta5

milujem aj to nič ... pomáha mi to milovať všetko


Benetka
04. 11. 2019
Dát tip DN

Ach... Tolik sladkobolnohořkokyselé... Ach - jak moc to znám! To všechno jsem si prožil!!! 

Roky jsem nespal sám!

A teď už si na to roky zvykám... :/


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru