Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hlas nakonec slábl přes moruše

06. 11. 2019
22
19
1104
Autor
Philogyny


Na samém dnu lesa kradou krkavci vranám 

křik

(čtyřspřeží lučních koníků se závojem)

vrána je rána

krkavec kříž 

až ho opustíš

bude ráno 

 

hlas nakonec slábl přes moruše

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


19 názorů

Philogyny
před 7 měsíci
Dát tip

pro lawenderr

Taky mi poslední dobou leccost uteklo... :) Děkuju ti. 


Philogyny
před 7 měsíci
Dát tip

pro kubu

Děkuji


kuba.49vojenciak
před 8 měsíci
Dát tip Philogyny

Nikdy se mi nechce pod tvé básně něco psát, jelikož jsou skvělé a chválu tu máš už od druhých. Jinými slovy, miluju tvou tvorbu a tím to končí. 


lawenderr
před 10 měsíci
Dát tip

Tahle mi teda nějak utekla ... nebo jsem pro ni teprve dozrála :) koníci se závojem a slábnutí přes moruše ... jsem v té básničce a chytám cípek, skvěle mlžíš :)


Philogyny
před 10 měsíci
Dát tip

Já tu došla před chvilkou, koukám, že zmizely tvý texty, alespň pro mne a změnu hesla, tu možnost, taky nevidím. Musím jít ještě zasadit čtyři stromky, bobkových listů, prej dobrý proti molům, abych nakonec nedopadla jako ten loňský průsvitný list, že, směju se tu, táta z nich měl kdysi bronzový věnec, jezdil motokáry...  :) 


Philogyny
17. 12. 2019
Dát tip lawenderr

...žije...  :) 


Philogyny
17. 12. 2019
Dát tip

pro Nosník...někdy je těžký táhnout za sebou tolik nicků najednou...jen můj chvilkový pocit,  nic za tím nehledej. 

Já si kdysi oblékla nick svýho umírajícího syna...milovník žen...ano...  :) 


Philogyny
17. 12. 2019
Dát tip

pro Nosník T.A. 

:) 


Philogyny
06. 11. 2019
Dát tip

Pro Andělka1

*)


Philogyny
06. 11. 2019
Dát tip Benetka

Pro Benetku

Taky vnímám básně spíš jako pocit. Když mám co říct, řeknu. Už nedumám  nad každým slovem. Nechávám je básníkovi.  :) 


Andělka1
06. 11. 2019
Dát tip

***


Benetka
06. 11. 2019
Dát tip

Milá Philogyny...! Čtu Tě čím dál víc raději! Našla jsi tu správnou strunu v mojí duši která vždy Tvá slůvka správně rozehraje... ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru