Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nepromoknu, nikdy!

09. 11. 2019
3
13
713
Autor
Eternitas

https://www.youtube.com/watch?v=pr_GL79Kv8I

Jsem dokonalá, protože ráda odpouštím lidem bez duše.

Ano, mnozí se mě bojí dotknout, protože by shořeli, jak jsou dřevění.

Dospělost jim nic neříká a proto se schovávají pod sukně z pěkně hustého vlákna.

 

 

Neodsuzuji dítě, kterým jsi byl.

Nenávidím malost, jenž vydáváš za slávu polní trávou ověnčenou.

 

Až najdu někoho s nepromokavou duší, pak ho pozvu ke stolu a budu se snažit, tiše....


13 názorů

Musaši
15. 11. 2019
Dát tip

Když se tedy mohu zeptat, v jakých pozicích se ve vašem hexagramu vyskytuje prvoelement vody, ptám se v jakých a na jaká zvířata zvěrokruhu je vázán.


Benetka
12. 11. 2019
Dát tip

...já jsem palice dubová...takže jasné dřevo! :D Ale nebojím se Tě dotknout... ;)


Eternitas
10. 11. 2019
Dát tip

Ano, jste pocitové stvoření, paní redaktorko, to je zřejmé z vašich písmenek. Já Vám moc fandím, nic od Vás nechci. Já jsem si vždycky musela v životě poradit sama. Jednoduše, zkušenost je nepřenositelná, jak nám to přiblížil profesor Edmund Husserl ve své fenomenologické práci. Buďte v té Vaší zkušenosti opravdová, protože jedině tak můžete dosáhnout plnosti poznání. 

Vaši omluvu nemohu přijmout, protože Vy se za nic omlouvat nemusíte. Vy jste jen upřímná a toho si cením nejvíc. Papa, holčičko. :) 


Eternitas
10. 11. 2019
Dát tip

Ano, přeji Vám úspěšnou neděli, paní redaktorko. Ne, jako odpusťte si tu polovičatost, vždyť  si zasloužíte mnohem víc. 

Ještě jednou děkuji za váš čas, za vaše myšlenky. Na shledanou. 


Eternitas
10. 11. 2019
Dát tip

Milá paní redaktorko, já jsem úplně u vytržení, že znáte mé dílo a jste schopna takto reagovat,  když na Písmáku působí tisíce přispěvovatelů.

...všechno je možné, myšlenky vrací, ale já zůstávám pořád stejně úžásná...

Děkuji Vám za zastavení. Mějte hezkou neděli. 


dievča z lesa
10. 11. 2019
Dát tip Eternitas

nepremokavá duša sa nedá oklamať svetom


Philogyny
09. 11. 2019
Dát tip

Nepromokavá duše by mohla být zabalena v celofánu. Jako dnešní pečivo. Bez vůně, bez chutě, sterilní.  Nevíš, co ochutnáváš. Nakonec tě zabije.  


Musaši
09. 11. 2019
Dát tip

Mohu se zeptat v jaké pozici se ve vašem astrotypu vodní element vyskytuje ? Taoistický astrotyp má totiž šest pozic, které dohromady tvoří hexagram. Tento hexagram se označuje jako karmický hexagram. Lze si jej vyhledat v knize I -ťing a odvodit z něj karmický úkol. Lidé , kteří o taoistické astrologii nic nevědí, si představují, že element, kterému podléhají je pouze tzv. "prvek roku", tedy element vládnoucí roku, ve kterém se narodili. Tak tomu ale není. Vládnoucí prvek je ten, který v hexagramu celkově převažuje a je třeba jej teprve z hexagramu vyvodit. Je tedy velkou otázkou, zda podléháte elementu vody. Možná ano, možná ne. Pokud by tomu tak bylo, znamenalo by to, že jste osobou velmi emotivní.


Eternitas
09. 11. 2019
Dát tip

Podívejte se pane Musaši. To je v pořádku, že se zabýváte čínskou astrologií. Já jsem například vodní element, ale toto tu vůbec neřeším. 

Je však znát, že jste přemýšlivý typ a proto vám fandím. 

Ke stolu bych vás pozvala za podmínky, že se snesete se PSEM. :) 


Musaši
09. 11. 2019
Dát tip

Zabývám se čínskou astrologií a tak tedy vím, že v mém astrotypu žádné dřevo není. Nejsem dřevěný, ale kovový, mohu se tě dy bez obav dotknout. Nevím ale, jestli bys pozvala ke stolu někoho, kdo má duši nepromokavou proto, že ji má ukrytou v brnění.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru