Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Black horse bar

12. 11. 2019
5
10
513
Autor
Oldjerry

Zachytil jsem exaltovaný rozhovor číšníka s hostem v malé putyčce  dle nápisu nad vstupními dveřmi »Černý kůň« v zapadlé kusé uličce s poněkud nadneseným názvem U Parlamentu...

Snad mi z něj nic neuteklo...

*

Mocca?

OK!


10 názorů

Oldjerry
29. 11. 2019
Dát tip

Rajmund:  ((:-D


Rajmund
28. 11. 2019
Dát tip

Pěkná demokratická báseň


Oldjerry
13. 11. 2019
Dát tip

Kočko - jo : já si myslím, že to jméno ulice bylo primárně  odvozeno od »velemoudrých« keců v té hospodě...

Nami - ale jo - takovýcghse nechá najít hafo.... čeština je nejen bohatá, ale i tvárná a když má někdo trochu fantazie vznikají básně ... i blbůstky.


Nami 99
13. 11. 2019
Dát tip Kočkodan, Gora

Aby nebyl nákp marný,

zašel ještě do rybárny.

"Přejete si mloka?"

"OK"

Pokračoval do Švadlenky.

(Knoflíky a nitě tenký.)

"Jdete koupit cvoka?"

"OK"

Ať není sám, jak se říká,

v útulku si koupí psíka.

"Vybral jste si Broka?"

"OK"

 


Kočkodan
13. 11. 2019
Dát tip Gora

 

Trochu to pripomíná takrka nekonecnou parlamentní rozpravu.

 

Blbustka se mi líbí. Ta v prologu zmínená jistá nejistota také.

 


Oldjerry
13. 11. 2019
Dát tip

Józinko - dík - v tomto případě mnohý...


Oldjerry
13. 11. 2019
Dát tip Gora

Nazdar Zboro, máš vzácný dar i v tak extrémním případě pochopit  motiv i záměr autora.  Black Horse Bar jsme říkali hospodě tehdy čtvrté cenové skupiny Černý kůň v Lovosicích.  Už dávno zanikla a místo ní je část nové budovy Městského úřadu, vjezd na parkoviště MěÚ a částečně trávník s na něm stojící informační tabulí. To ostatní je čistá fikce...  Děkuji ti...


Zbora
13. 11. 2019
Dát tip Oldjerry, Gora, Prosecký

:)

Já žiju už roky v domnění, že nikam nechodíš, a najednou zničehonic reportáž z vyvoněné putyky, kde mají tlačenku za devadesát vočí...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru