Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blbôstky

14. 11. 2019
3
4
444
Autor
HANDA12

 Na prechádzke                                                                                                                                                    zopár šípok červených                                                                                                                                         a nejaké šišky                                                                                                                                                       pod nohami šuchot lístia                                                                                                                                     zbieram ich do misky                                                                                                                                           ozdobím si vchodové dvere                                                                                                                                 ked príde niekto blízky.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    S prechádzky.                                                                                                                                                        teším si dušu teplo ma objíma                                                                                                                            takú  chvíľu ma asi každy rád                                                                                                                             pri teplom čaji sedí jablkový                                                                                                                              koláč vonia škoricou                                                                                                                                            z vonku vyhnal má chlad.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Blbôstky                                                                                                                                                              píšem si blbôstky mám ich už veľa komu sa nepáčia nech ich nez                                                                   dieľa. 


4 názory

zvedavec
27. 11. 2019
Dát tip

ja som myslela, že rozhádzať ich bolo úmyslom

:) pridalo to trochu na atmosfére


Alegna
14. 11. 2019
Dát tip

I to rozházení má něco do sebe :-)


HANDA12
14. 11. 2019
Dát tip

neviem prečo mi to takto rozhádže chcela som vymazať ale sa mi nepodarilo


nádherne porozhadzované blbôstky ... mám práve uvarený čajík s medom ... tak si s tebou pripíjam


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru