Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jednadvacet let

16. 11. 2019
4
9
597
Autor
DN

Chyboval jsem a ublížil si. 

Chyboval jsem a ublížil ostatním. 

Ale poučil jsem se. 

Vzal jsem život do vlastních rukou a změnil se. 

Našel jsem vlastní cestu, vlastní názor. 

Objevil jsem, kým doopravdy jsem a co doopravdy potřebuji. 

Už nemusím s nikým válčit. 

Už nemusím nikomu nutit svoji pravdu. 

Jen když budu žít v harmonii sám se sebou, můžu lidem okolo předat její kus. 

Tím, že se budu ke každému chovat, tak abych měl čisté svědomí, můžu měnit svět. 

Nenechám nikoho zpochybnit svoji cenu. 

Nebudu si brát k srdci ničí nenávist. 

Vím z čeho pramení. 

Také jsem býval její obětí. 

Nic, co se za těch 21 let stalo bych neměnil.

Líbí se mi bytost, ve kterou jsem dospěl, jen bych je chtěl prožít znovu a tentokrát vychutnat každý okamžik.

 


9 názorů

Lakrov
13. 02. 2020
Dát tip
Po dočtení mě Napadá, nešlo-li by vybrat si z těch prožitých let ke zopakování jen některé okamžiky; nebo je na to snad už i nějaká aplikace v telefonu?

Philogyny
17. 11. 2019
Dát tip

Já k tomu nedošla nikdy. Přijde mi to jako odezva na domácí úkol.  Sarkasmus pod rouškou beránka? Nevím. 


K3
16. 11. 2019
Dát tip

Vždyď já ti rozumím, jaks to myslel.


DN
16. 11. 2019
Dát tip

Všem moc děkuji. :) 


DN
16. 11. 2019
Dát tip

V životě se člověk chybám a faktu, že někomu nechtěně ublíží nevyhne. A právě z takových situací se nejvíce poučí. Takové věci nás potom utváří a pomůžou nám se jim do budoucna vyvarovat. Tehdy pro mě spousta chyb, nedorozumění a hádek znamenaly "konec světa", jenže ve skutečnosti potom protřídíte lidi, kteří u vás zůstanou i v těžkých chvílích a i chyby vedou k novým začátkům. Jsme díky nim lepšími lidmi. 


K3
16. 11. 2019
Dát tip

Zpověď se mi líbí. Jistě je míněna šlechetně. Jen mi nehrají poslední dvě věty. Píšeš v nich že bys to chtěl znovu prožít a vychutnat každý okamžik. A že bys nic neměnil. To znamená, že by si chtěl celých 21 let znovu válčit a ubližovat ostatním? Z textu vyplývá i to...


Benetka
16. 11. 2019
Dát tip

Hezké vyznání! A držím pěsti ať se ti vše daří i do budoucna! ;)


Gora
16. 11. 2019
Dát tip

Však někde je dospělost brána až od 21...

poslední věta by se mohla přehodit - jen bych je chtěl prožít znovu a tentokrát vychutnat každý okamžik. - dát hned za předposlední a Líbí se mi bytost... na konec:-)

 


nikdy sa nič nekončí ... uveriť prchavému okamihu harmónie to je ako zhrdzavieť na mieste, z ktorého sa má odrážať slnečný lúč do ďaleka ... želám Ti premeny a rozmanitosť


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru