Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

den boje za svobodu

17. 11. 2019
15
9
498
Autor
aleš-novák

Do skleníku vlétla sýkorka. Na chvilku se posadila, aby se rozhlédla, jestli je tu pro ni něco zajímavého.

Pak vzlétla vzhůru, jenže jí v cestě bránily skleněné tabule. Zatleskala o ně křídly a namířila na boční stranu.

I tady sklo...narazila hlavou a znovu se posadila na zem.

Stál jsem venku a pozoroval bezradného ptáčka. Všude kolem volný prostor a přesto se nemůže

svobodně rozlétnout. Ještě párkrát se zkusila sýkorka vznést, ale průhledné bariéry jí bránily.

Otevřel jsem pomalu dveře skleníku, otřesená sýkorka se ani nebránila, když jsem ji opatrně vzal do dlaní

a vynesl ven do zahrady. Frrr... a je pryč.


9 názorů

My už jsme si zobáky natloukli mnohokrát. 


Markel
18. 11. 2019
Dát tip Ó

dojemné *


Johanakrupa
18. 11. 2019
Dát tip Zbora, Entropia

Svoboda na planetě plné lidí je jen iluze... Každý máme takový ten svůj "skleník". Moje svoboda končí tam, kde začíná toho druhého a tak nějak do sebe furt narážíme přes průhledné bariéry..


Diana
17. 11. 2019
Dát tip

Každý někdy potřebujeme pomocnou ruku. Tak díky za ni! **************


Benetka
17. 11. 2019
Dát tip

Spolu s Adámkem jsme v zimě sypali sýkorkám do misky na parapet slunečnicová semínka. Vždycky se jich slétlo hejno a zcela beze strachu se daly do zobání. Dělilo nás jenom sklo,a Adámek byl u vytržení,že se může tak zblízka koukat na ptáčky... :)


Kočkodan
17. 11. 2019
Dát tip

Asi bych byl dost mišuge, kdybych se po těch mnoha letech začal najednou divit, že se mi tvoje dílko líbí.

A chválím tě i za to, že jsi opeřence nevynesl v zubech. ;-)


Prosecký
17. 11. 2019
Dát tip Entropia

Ale v dlani vynese nás?


K3
17. 11. 2019
Dát tip

Z toho mohla být hezká povídka, ale i tak.


Gora
17. 11. 2019
Dát tip

Ještě že tak:-))) - přejme jí to...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru