Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Budíček

18. 11. 2019
11
12
1053

Minulý víkend jsme zase hráli. Bylo úplně plno, přidávaly se židličky a pak se ještě hrálo nahoře v baru. O půlnoci jsem si sbalila věci a vydala se k autu. Šla jsem jak Ježíšek, v každé ruce něco :)
Bylo po dešti a tou prázdnou ulící se odrážely moje kroky, jako kdybych šla kostelem. Sama. 

Podpatky odbíjí půlnoc.

Jdu sama ulicí.

Ty spíš a nevíš,

že vyťukávám  “eS O eS”.

Spíš hluboce,

asi 45 kilometrů odtud.

Vím, že vzdálenost je nepodstatná...

ale někdy bych fakt chtěla

happy end 

jako z Hollywoodu.

Aby ses probudil 

a utíkal mým směrem.

Aby ses probudil

a hledal mne!

Aby ses probudil.


12 názorů

AFRODITA
04. 03. 2020
Dát tip

***, Theo, právě bych chtěla aby se někdo probudil,  takže jsem tímto dílem plně zasažena!


trojort
19. 11. 2019
Dát tip

...nikdy není jisté, co je happy end...


Kočkodan - to jsi mne pobavil :))) tri sekundy jsem si říkala “cožeeeee?”


Kočkodan
18. 11. 2019
Dát tip

„pokojně zhasnul. Tohle byl můj happy end“

 

Mám určité pochybnosti o hloubce citu, když máš radost z jeho odchodu. Nicméně já osobně bych si přál také takhle skončit – pokojně zhasnout... ;-) ber to prosím tě jen jako pokus o humor a hrátky s češtinou)


Josephina happy end tam není :) Je až mimo báseň v epilogu, takže podle tvé úvahy jsem cajk.


Josephina
18. 11. 2019
Dát tip

happy endy.jsou ale jen v pohádkách ... ve volných verších nee


Ano... vážím si toho :) 


Zbora
18. 11. 2019
Dát tip

No vidiš, takže nakonec na Tebe čekal! :)

To já, když přijedu domů v půl jedné, nesvítí ani lampička! :))


Díky Zboro. Mám pocit, že tady v tomto případě je progol podobně důležitý, jako básnička samotná. Možná bych k tomu dodala ještě epilog :)

Dojela jsem domů v půl jedné. Lampička svítila. Když jsem si k němu lehla, pokojně zhasnul. Tohle byl můj happy end :)


Zbora
18. 11. 2019
Dát tip Gora

Mně se možná víc líbil prolog: Šla jsem jak Ježíšek, v každé ruce něco :)

Bylo po dešti a tou prázdnou ulící se odrážely moje kroky, jako kdybych šla kostelem. Sama.


Danny
18. 11. 2019
Dát tip

tip


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru