Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z druhé perspektivy

18. 11. 2019
3
7
428
Autor
DN

Vycítil jsem tvou nejistotu a chopil se příležitosti.

Potřeboval jsem polechtat ego a takoví koloušci, jako ty, jsou k tomu stvořeni. 

Sice jsme si psali dva týdny, ale uvědom si, že jsme si jenom psali. 

Nemám k tobě žádnou citovou vazbu. 

Neznáme se. 

Nezajímá mě, kdo jsi, ani jak v noci spíš. 

Můžeš mi vysvětlit, co sis vlastně myslel? 

Že se budeme brát? 

Že budeme mít malý domeček s terasou uprostřed lesa? 

Dovol, abych se zasmál. 

Byl jsi pouze nástroj k ukojení mých potřeb.

Možná bych v tom i pár týdnů pokračoval, ale to tvoje fňukání mě nudí, takže se přesunu o dům dál. 

Neudělal jsem ti nic, co bys nechtěl, tak se prober!

Býval jsem podobně naivní. 

Neboj za pár let budeš stejný. 

Ber mě jako cennou lekci. 

 


7 názorů

DN
19. 11. 2019
Dát tip

Na seznamkách se lidé chovají dost specifickým způsobem a pokud takhle začne randit mladý člověk, není úplně připraven na to, co ho tam čeká. Zjistí, že ho chce spousta lidí jen využít. Je to zničující a lehko pak příjdete o iluze. Dost často se pak stává, že se začnete chovat stejným způsobem, protože takové chování začnete brát jako realitu. 


trojort
19. 11. 2019
Dát tip

...proč by měl být stejný?


DN
18. 11. 2019
Dát tip

Děkuji :). 


DN
18. 11. 2019
Dát tip

Ono je to myšleno: za zájem o tebe. Ale je pravda, že takhle to působí nejednoznačně. 


Gora
18. 11. 2019
Dát tip

Něco se mi nezdá moc trefně vyjádřeno, za zájem mít přetvářku?

Můj zájem byla přetvářka a splnila účel.

a celé dílko dost cynické, i když je to názor " druhé strany"  a je zraňující, připadá mi dost povrchní, frázovité.

 


Benetka
18. 11. 2019
Dát tip DN

Panečku! Toš totok jo!  Syrové jako maso před upečením,pravdivé a úplně ze života!!! Super! ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru