Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polpár

Výběr: atkij
21. 11. 2019
19
15
1287

senrjú

 

 

Kontrola pasce

Deti odnášajú syr

chytenej myši

 

 


15 názorů

Alenakar
29. 02. 2020
Dát tip

Dnes si spíš lidi zakládají na tom, že jsou tvrdí. A nejhorší je, že i někteří básníci si zakládají na tom, že jsou tvrdí, agresivní a bozohlední. Věří, že agresivita je v poezii sexy.


Haiku z detstva, ale mojich detí, nie môjho. Pre mňa aj ako spomienka a zamyslenie, či v dospelosti tebou spomínaného súcitu neubúda.


Alenakar
28. 02. 2020
Dát tip

Hodně japonských haiku je o soucitu, protože soucit si buddhismus velmi  cení.  Tohle je taktéž haiku o soucitu.     Tip.


Jiří, tvoj návrh je asi trefnejší, ale zatiaľ ho neviem "nasúkať" v slovenčine do piatich slabík. A vďaka za reakciu aj za tip.


a2a2a
18. 02. 2020
Dát tip

Pro mne kouzelné, jak je to s tím sýrem, odnášejí nebo přinášejí, čtu to tak, že děti nesou sýr uvízlé myši. Jen si myslím, že místo kontroly pasti by se hodilo Nastražená past. Pak by to vyznělo, že děti nenesou odpovědnost za past jako takovou, ale projevují svou citlivost ve chvíli, kdy to zjistí.


Luboš, našťastie myška by mala byť živá, len uväznená v pasci ale možno je to na iný paragraf, dáke nezákonné obmedzovanie na slobode.


Kočkodan
29. 11. 2019
Dát tip

 

No neviem, neviem, nehranicí to uz s trestním cinem hanobení památky zesnulých?... ;-)

 


atkij potešilo


Philogyny, trojort vďaka


trojort
23. 11. 2019
Dát tip

...to mi těší...


Philogyny
22. 11. 2019
Dát tip

...enem tál...  :)

 


ďakujem vám za nazretie aj za odozvu


Musaši
22. 11. 2019
Dát tip

Sýr je třeba doplnit. Třeba pak myšce v pastičce - klícce přibude ještě kamarádka. Tip.


hlad je nejlepší kuchař...:-)..*/**


Gora
21. 11. 2019
Dát tip

Chudák myška - chycená - a ještě děti odnesly sýr:-))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru