Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všichni umřeli

23. 11. 2019
4
10
911
Autor
JouDzea

Všichni jsou už mrtvý,
takže je to už jedno co bylo.
A proč mi to teda vůbec říkáš?
To abych se nenudila.
A co když mě to už nebaví?
Jinou zábavu nemam.
Nemam se s kym jiným bavit,
nikdo tu není,
všichni umřeli.


10 názorů

a2a2a
14. 05. 2020
Dát tip

Všichni neumřeli, jak je z ohlasů vidno a dokonce ani ten koronavirus není všemocný.


Benetka
27. 12. 2019
Dát tip

Určitě bych byl raději v Californii než v Mexiku,ale nechci to na nikoho házet aby to pak měl na triku... Jenže vlastně jsou už stejně všichni mrtvý.........


Musaši
30. 11. 2019
Dát tip

Špatně : už mi nezbyla místa na hlavním seznamu děl a tak jsou mé nejlepší sonety za listopad jen na mé autorské stránce.

Dobře : teď právě se bavíme s Calif o jednom sonetku, co mi poslala a o pěkné bluesové atmosféře, kterou ten sonetek vyjadřuje.


JouDzea
30. 11. 2019
Dát tip

tak jak se máš?


Musaši
30. 11. 2019
Dát tip

Moc toho nenamluvíš...


JouDzea
29. 11. 2019
Dát tip

jo, bylo v nich napsaný "dobrej" nebo ne?


Musaši
28. 11. 2019
Dát tip

Jou Dzeo,

dostal jsem od tebe dvě "zprávičky", ale obě byli prázdné. Nebylo by lepší se spolu bavit tady v kritikách ? Třeba by se přidávali další a další upovídaní. Tady je upovídaných docela dost a někdy se od nich hodně dovíš.


Musaši
23. 11. 2019
Dát tip

Když se nemáš s kým bavit, bav se se mnou. Zatím ještě žiju.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru