Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spřízněná duše

25. 11. 2019
4
21
604
Autor
DN

Proč nic nemůže být jako dřív. 

Proč my dva nemůžeme být takoví jako dřív. 

Myslel jsem, že se lidé nemění, ale teď tu stojíme naproti sobě a já tě nepoznávám. 

Říkáš, že bychom měli zapomenout na rány, které jsme si navzájem způsobili, ale nevím, jestli by to pomohlo. 

 

Byl jsi můj domov. 

Byl jsi můj lék. 

Byl jsi moje všechno, ale roky běžely a to všechno se zužovalo, až nezbylo nic. 

Teď přede mnou stojí cizinec. 

 

Ve vzpomínkách se vracím na náš začátek, kdy jsi mi stiskl ruku a já věděl, že jsi má spřízněná duše. 

Naše emoce se propojily a já se už nikdy necítil sám. 

Tedy až do dneška, kdy jsem si uvědomil, že to pouto zmizelo. 

Zbylo jen bezvýznamné miluju tě. 

Pokud mi můžeš vrátit zpět člověka, do kterého jsem se jediným dotykem zamiloval, neodejdu. 

 


21 názorů

Lakrov
14. 05. 2020
Dát tip
Jakási lítost z toho na mne kouká a nějak si nejsem jistý, zda je autorem muž (kluk) nebo žena (dívka) a když už si myslím, že ta druhá možnost, docházím k poslednímu řádku který mě vyvádí z omylu a zároveň mate. Zvláštní zpověď či stížnost... či co. Přeju lepší čtenáře.

Benetka
23. 12. 2019
Dát tip DN

Všechno se neustále mění a nic nejde vrátit zpět...


DN
26. 11. 2019
Dát tip

Vážím si toho. :) 


DN
26. 11. 2019
Dát tip

Svatá pravda :D


DN
26. 11. 2019
Dát tip

Někdy člověk žasne, jak děti mnohdy rozumí světu lépe než dospělí. :) 


DN
26. 11. 2019
Dát tip

Všichni se časem měníme, jen někdo víc a někdo míň. :) 


Philogyny
26. 11. 2019
Dát tip

 Můj kamarád je gay. Tak Tě vnímám. Mám ho ráda. 


Zbora
26. 11. 2019
Dát tip

Když si žena bere muže, doufá, že ho změní.

Když si muž bere ženu, doufá, že se žena nezmění.

Oba se mýlí.

 

Tak jsem to chtěl trochu odlehčit, nó...


keď moja dcéra mala dva a pol roka, boli sme na návšteve a spýtali sa jej okrem iného, kde býva ... rukou si ukázala na srdce ... vedela, kde je doma a učila to aj mňa


bixley
26. 11. 2019
Dát tip

Vždycky toužíme po tom bývalém člověku, kterého jsme milovali na začátku. Změnil se on, ale změnili jsme se i my. 


DN
26. 11. 2019
Dát tip

Všem moc děkuji za komentář. Jsou opravdu moc milé. :-) a moc rád jsem je četl. Naprosto s vámi všemi souhlasím, jen nevím, co bych ještě dodal. Myslím, že jste přesně vystihli nad čím jsem sám přemýšlel. :) 


DN
26. 11. 2019
Dát tip

My jsme s přítelem ze začátku trávili hodně času, ale postupně jsme se vzdalovi a vzdalovi. Souhlasím, že nejde přehnaně na někom lpět. A je jedno, jestli na příteli nebo partnorovi. K napsání téhle miniatury mě, ale inspirovala má dobrá kamarádka. 


Zbora
26. 11. 2019
Dát tip

Tohle známe asi všichni a je to určitě jedno z nejzpracovávanějšéch témat. I tady má svým způsobem tu melancholickou sílu. Pro mě je tohle ale spíš osobní zpověď, než pokus o umělecké ztvárnění. 




Philogyny
26. 11. 2019
Dát tip DN

Mi se zdá slovo miluji tě nadužívané. Je to jenom slovo. 

Kdysi četla knihu Láska je jen slovo. 

Všechno je o něčem jiném. O tom, že ti třeba uvaří čaj, všimne si, že seš smutnej, dotkne se. Já taky málo mluvím. A tahle slova nepoužívám. 

Taky mám kamaráda, teď se rozhodli pro oddělené bydlení. Někdy je to lepší. Intenzivní vztahy někdy rychle vyhoří. Když nejsou děti ...to něco navíc, co někdy drží rodinu. 


zvedavec
25. 11. 2019
Dát tip gabi tá istá, DN

i keby bol stále ten istý, Ty ho budeš vnímať po čase inak

proste sa s tým treba zmieriť, stav zamilovanosti býva viac-menej rovnako  u každého páru dočasný; zato láska môže pretrvať, ale tá si žiada vzdať sa túžby exaktických stavoch zamilovanosti a stále vynakladať úsilie na udržanie vzťahu

zamilovaný pravdu nevidí, len sa domnieva, že stretol  ideálnu bytosť, milujúci ďalej o vzťah bojuje a miluje tú bytosť, aj keď už začína vidieť, že nie všetko je ideálne

 


Prosecký
25. 11. 2019
Dát tip

To on ale nemůže.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru