Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lednice

26. 11. 2019
20
46
2327
Autor
netWoor

Když jsem se vzbudil po opici,

našel jsem lístek na lednici:

 

„Nefunguje to. Je mi líto.

Jdu bydlet k matce. Přeber si to.“

 

Tak jsem se kouknul, zda je v síti,

otevřu dvířka, světlo svítí, 

pivo je řádně vychlazené.

O čem to mluví? Kam se žene?

 


46 názorů

TerkaHigh
16. 01. 2021
Dát tip

Haha, pobavilo :). A máš recht (v té básni).


Musaši
30. 11. 2019
Dát tip

Řekl bych, že umíš brát věci s nadhledem. Tip.


Loohn
27. 11. 2019
Dát tip

Tohle je dobrý.


Diana
27. 11. 2019
Dát tip

Vtipné, pobavilo :-)*


jo, fakt dobrá...a Ve vlaku je taky výborná...


netWoor
27. 11. 2019
Dát tip TerkaHigh

Obávám se, že i přes jednoduchý rým jde o vrchol mé tvorby :) 


Janina6
27. 11. 2019
Dát tip

Hehe... Říkala jsem si, no jo, veršovánka s rýmem opici-lednici tady má 14 tipů, jak typické... pak jsem to dočetla a musím uznat, že je to fakt vtipné.


netWoor
26. 11. 2019
Dát tip Kočkodan

No mihne se, jak v kdečems ode mě. Ale bude to děsně populárně naučný, tak by ... a nebo to plesknu do toho haiku, to beztak nevim, co je a to by tě mohlo zmást (čet sem, že to je cosi o přírodě - tu tam myslím v jednom verši mam, a že se nějak střídá počet slabik - co sem čet, co kdo napsal, tak na to se dost peče). By mohlo vyjít. Ten potomek mnichovskýho bírfestu to stejně zkritizuje, ať to dám kamkoli ...


mirek
26. 11. 2019
Dát tip

jestli to bude zase o chlastu, tak bych tu kategorii ještě zvážil ;-)))


netWoor
26. 11. 2019
Dát tip

Dyk sem ti říkal, že sem učenlivej :))) zejtra sem nelez, bude blbina z kdysi a tam eště tvou kritiku zakomponovánu nemám. :¨))) Ale asi to dám na písmáci dětem :))))))

 


mirek
26. 11. 2019
Dát tip

:-))...ano, takhle má vypadat kvalitní blbůstka...*


Kočkodan
26. 11. 2019
Dát tip Gora

Odkojenče Budvarem, již jsem u sebe stopy tvého čtenářského uragánu zmerčil. Obtížně hledám slova...jo, už to mám – děkuju. (dojatý smajlík)

 

Eva,

 

nechcela si skôr napísať divno odporné? (žmurk)


netWoor
26. 11. 2019
Dát tip

No, zítra budou stupně teploty.  Fakty blbina, navíc dost známá. Budeš muset přimhouřit své jistě krásné očičko ...


fialka...
26. 11. 2019
Dát tip

Opět moc pěkné, těším se na další  :-)


Prosecký
26. 11. 2019
Dát tip Gora

Řešení některých záhad se nevyplatí věnovat energii.


netWoor
26. 11. 2019
Dát tip

Jůůůů, klucká, děkujůůůů


netWoor
26. 11. 2019
Dát tip

Potomku domácí šelmy a nejspíš zpitého Vikinga. Musím uznat, že tvoje říkajdy jsou nadmíru povedé. A ježto je mi jasné, že i ten, co nerad rozdává, rád bere, pochopitelně ti dám tip kam to půjde, byť je tvá tvorba průjmovitě rozsáhlá a chvíli mi to potrvá ...


bixley
26. 11. 2019
Dát tip

Mně to přijde jako skvěle vymyšlený rozchod. :-)


zvedavec
26. 11. 2019
Dát tip Gora, Kočkodan

TIP! 

za toto dielo

a ešte väčší za Tvoje vtipno-podporné pôsobenie na Písmaku, ešte že Ťa máme


Kočkodan
26. 11. 2019
Dát tip Gora

Českobudějovický panáčku, Aleš má (až  teď sám žasnu) naprostou pravdu. Chce to číst ostatní. Úplně nejlepší je zaměřit se hlavně na autora s nickem Kočkodan. A důležitá poznámka – nezapomenout tam zanechat tip. ;-)


Kočkodan
26. 11. 2019
Dát tip Gora

Pro Philogyny:

 

Tipuji, že ne nějak extra dlouhou dobu.

 

Moje kamarádka dostala jednou na Libresu také jakousi urgenci že zapomněla dát tip. Pro její, moje a jistě i tvoje chápání docela silná cikorka.

Tu si uvařím asi za hodinu. Tedy přesněji řečeno nepůjde o náhražku, ale přímo o prášek z plodů kakaovníku pravého (Theobroma cacao). (lehký úsměv)


Alegna
26. 11. 2019
Dát tip

kdepak to nemyslím, třeba co to neseš ve džbáně?


Philogyny
26. 11. 2019
Dát tip

Jak dlouho tam vydržela?   :)


Philogyny
26. 11. 2019
Dát tip

pro Kočkodan

Za tohle kdysi bojovala na Libres. Absence tipů. Ale. Všichni je chtěli, dokonce si o ně i psali...


netWoor
26. 11. 2019
Dát tip

Myslíš to okřídlené: když přijdeš domu, hned vraž ženě facku. Jestli ty nevíš proč, ona ví moc dobře, proč dostala :)


Alegna
26. 11. 2019
Dát tip

jsem zmatená, ta nefunkčnost se opravdu týkala lednice? nebyla to ko-lednice? jesti si třeba o něco nekoledovala :-)


Marhela
26. 11. 2019
Dát tip

Je to dobrý, ta hlavní věrná družka zůstala. Pobavilo, potěšilo, tip. 


macecha
26. 11. 2019
Dát tip

jsem se fakt pobavila ... T*


aleš-novák
26. 11. 2019
Dát tip Gora

pro zvýšení sledovanosti pomáhá chodit na návštěvu ke kolegům...tady neplatí "sedávej panenko v koutě, budeš-li hodná najdou tě..."


netWoor
26. 11. 2019
Dát tip

No jo, sakra, hodnější čtenáři, jenže mě čtou zdá se jen opice :) Ježiš, abych neurazil ty hodné tři tipující :)))))


netWoor
26. 11. 2019
Dát tip

No konečně fanoušek, děkuju :)


aleš-novák
26. 11. 2019
Dát tip Kočkodan

netWoore, kromě přísných čtenářů (jako je Kočkodan) jsou tu i hodnější čtenáři (prakticky všichni ostatní...), takže pozitivní motivace se jistě dřívě či později dostaví...:o)


Kočkodan
26. 11. 2019
Dát tip

Vy dva hoši jste mě pobavili. Do pytle, humor a vtip asi přece jen nebudou ty nejpodělanější věci, které ten nahoře (nemyslím Babiše) vymyslel...


netWoor
26. 11. 2019
Dát tip

A jak to asi my začínající umělci máme brát, když nás nikdo nepochválí, ha? :) Kde je nějaká pozitivní motivace. Ale dobrá, pokusím se do vás prát další vtípky i tak ... zatím ... :)))


aleš-novák
26. 11. 2019
Dát tip Gora

nutno ovšem dodat, že někdy se i Kočkodan uklikne a omylem tip udělí...ale to se stává podle vyprávění pamětníků m a x i m á l n ě jednou za deset let...:o)


Kočkodan
26. 11. 2019
Dát tip Philogyny

 

Nedelej tady se mnou a  ovcí vlny. :-)

 

V mé rodné obci opravdu jednu jménem Mísa (s háckem) znám, avsak ne intimne. (úsmev)

 

 

 

Absenci tipu si neber nikterak osobne. Jsi na Písmoni nový, takze nevís, co jsem tady pri mém zacátku pred osmi lety vyhlásil. Ze budu jakousi cernou ovcí, která nedává tipy. Mimo jiné jsem si tím ulehcil zivot, protoze se tezko rozhoduji a nevedel bych, jestli ho uz dát nebo ne. Ale na druhou stranu také tipy od ostatních nechci. Vetsinou ani nevím, kolik se mi jich u mých dílek prece jen seslo. Jsem sice dost stádní typ, v tomhle ale jasne vybocuji. Vyjadruji se tedy jen slovne a snazím se do komentáru zatahovat co nejvíce zrn humoru. Nekdy tím novejsím autorum neúcast tipu treba trochu osladím. A starí kozáci a spolubojovníci jsou na to ode mne (doufám) uz zvyklí. Takze jsem te snad trochu uklidnil.

 

 

 

No, mohl jsem to mozná dát do zprávy, ale treba si to precte jeste nekdo dalsí, kdo si mého nulového tipování povsiml a kroutil nad ním horním koncem tela.

 


netWoor
26. 11. 2019
Dát tip

Na samotě v salaši,

Kočkodan nám haraší,

s ovcí, která neutíká,

chlapec s vášní do ní vniká,

láska hory přenáší.

Zvlášť když je chlap na kaši.

 


Kočkodan
26. 11. 2019
Dát tip Gora

 

Zena sla pryc od netWoora

 

(Jana? Eva? Jitka? Vlasta?),

 

jednou vecí vsechno zvoral,

 

on ten chlapec tuze chlastá.

 

 

 

Alkác klade jasne nad sex,

 

kozlíka ted pije na ex,

 

volaje “At zije Calex!”

 

 

 

;-)

 


netWoor
26. 11. 2019
Dát tip

Drahý věrný. Pro tvou kritiku bych se i přerazil. Nicméně tápu, co sem poslat, abych z tebe konečně vyrazil tip. :)


netWoor
26. 11. 2019
Dát tip

obávám se, že tvé otázky jsou až příliš sofistikované. Jdu si je přečíst znovu ... :)


Kočkodan
26. 11. 2019
Dát tip

 

Netwoore (treba bys mohl pomalu vyzradit shluk písmen, který tvorí castou dvojici s tvým príjmením), tentokrát jsi u mne vyvolal pocit blízící se pobavení dokonce tuplovane. Zacínám se pomalu priklánet k názoru, ze to není naprosto vyloucené, ze jsi tak trosku vtipný brach ze mesta, ve kterém by chtel zít kazdý. Ale i já jsem jen clovek, takze se mohu (i kdyz je to setsakra nepravdepodobné) mýlit.

 

 

 

Hned po vcerejsím odeslání decentního zprdunku za neposílání avíz jsem ho od tebe dostal z Betléma. Takze jsem se ti v duchu lehce omlouval.

 

 

 

Kdyby mne napadly nejaké verse k Chladnicce, tak je poslu. Ale jiste i bez nich jiz muj komentár bohate splnuje kriteria pro milou kritiku, jez jsi chytre prognostikoval a dobre vychovane za ní podekoval.

 

 

 

Sorry za nezrízene lakonickou reakci, jsem holt výrazne málopsavný a málomluvný.

 


aleš-novák
26. 11. 2019
Dát tip Gora, zvedavec

zřejmě si ji zastihl ještě před odjezdem...? nebo si to rozmyslela?

Kde vlastně bydlí matka Lednice? A není její dcera tedy Po-Lednice?

omlouvám se za tolik otázek...:o)


netWoor
26. 11. 2019
Dát tip Gora, Kočkodan

Děkuji mému oblíbenci kočkodanovi za fajn kritiku (píšu to dopředu, aby to nemusel hledat) :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru