Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Filmy o současné generaci

02. 12. 2019
2
1
326
Autor
William Goat

O čem jsou dnešní filmy o mladých? Právě jsem dokoukal film Zlaté časy na Ridgemont High (1982) a mladí tam spolu randí, souloží, sem tam někdo otěhotní, sem tam si někdo dojde na potrat… KONEC FILMU.

V době, kdy jsem dospíval já, už to bylo o něco obtížnější : Hlavní hrdinové nebo hrdina byl většinou sexuální psanec a hlavní motivací filmu ztráta jeho panictví. Což se mu povětšinou s pomocí Boží, všech zúčastněných a samozřejmě kondomu! povedlo.

„Zasunul jsem!“

KONEC FILMU.

A o čem můžou být filmy o dnešní generaci?

„Přidala si mě do přátel!“

KONEC FILMU.

Nebo:

„Viděl jsem to její SM video na Pornhubu. Na konci jsme oba plakali.“

KONEC FILMU.


1 názor

Musaši
06. 12. 2019
Dát tip William Goat

Stále více současných filmů o mladých jsou zfilmované komiksy jako například batman superman,spiderman atp. Čili filmy o současné mladé generaci často mohou být filmy o tom , co neexistuje, co si lidé jen představují.. Dřívější hrdinové byli +/- reální, ti současní jsou nereální. Například. Objektivně vzato jsou ovšem všelijaké filmy a generalizovat nelze.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru