Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klíčem k osamělosti není samota

Výběr: Zbora, Gora
03. 12. 2019
22
24
1356
Autor
trojort

Vyrazil jsem mezi stromy, které měly obnažené kořeny.
Tam jsem zahlédl smutnou nahou dívku.
Vypadala, že pláče, ale mohl to být jen klam.
Nechtěl jsem ji rušit.
Když je někdo nahý, tak k tomu má jistě svoje důvody.
S TOU ŽENOU NIKDO NEPROMLUVIL.
Byla moc krásná.
I krása může být odstrčená.
Věříme na různé výhody, ale v konečných důsledcích je to velmi sporné.

Měla v očích barevné pihy sebevrahů, kteří si nevybírají už žádného partnera a skáčou z postele na podlahu, aby si natrénovali smrt.

Základní rozdíly mezi mužem a ženou?
O tom jsou tlusté knihy.
A co?

„Já miluju Gellnera,“ řekla mi pojednou.
Já si přitom myslel, že o mě neví.
Myslel jsem si, že jsem neviditelný.
Chtěl jsem být neviditelný?

„Tady nedaleko je jezírko, kde psával za úplňku své verše myslivec, který se oběsil pro hloupý žert, kdy mu pár idiotů schovalo flintu do žita,“ řekl jsem. Na okamžik mě blesklo hlavou, zda-li bych se, ze slušnosti k okamžiku, neměl také svléknout do naha. Tu myšlenku vymazala soudnost.

„Pijí sudičky alkohol?“ zeptala se jako někdo, kdo je odhodlán hodit svoje strasti na osud.
„Je to víc než možné,“ řekl jsem a přímo viděl tu opilou halasící trojku nad svojí kolébkou.

Když jsem se vrátil zpět do přítomnosti, tak jsem tam byl sám.
Nejspíš jsem tam byl pořád sám.
Ale já nejsem nikdy sám.
Usmál jsem se.


24 názorů

( ...).

Pokud je smutná dívka nahá, tak to nebývá většinou dobrovolně:)

( ...).

Nejpodstatnějším rozdílem mezi mužem a ženou je to, že (mnohdy, postupně, ta jedna a samá bytost :) ) je  schopna vidět (prožívat) tu ..samou věc z protilehlého pólu Jsoucna  :)

((...)).

 


K3
01. 01. 2020
Dát tip

Připojuji se s tipem bez komentáře.


Benetka
07. 12. 2019
Dát tip

Kdybys psal pohádky tak jsi druhý Andrzén... ;)


bixley
06. 12. 2019
Dát tip

Každopádně takové zvláštní a milé. Člověk se opravdu umí přenášet do různých světů a nikdy není sám... :-)


Philogyny
05. 12. 2019
Dát tip

I sud může být dům....konec vesnice...Diogénes...  :)


trojort
05. 12. 2019
Dát tip

Phil

...a žít v sudu,,, :)


Philogyny
04. 12. 2019
Dát tip

Hm, brala bych pihy a nebo alkohol, nejraději podobojí, být sudička není až zas tak špatný... :)


trojort
04. 12. 2019
Dát tip

...díky návštěvníkům...


trojort
04. 12. 2019
Dát tip

Phil

...nikdy nevíš...

 


trojort
04. 12. 2019
Dát tip

Prosecký

...bez komentáře... :)

 


dadadik
04. 12. 2019
Dát tip

:)*


má to rozmer detskej duše, čiže mnohonásobne väčší ako duše dospelého jedinca ... 


Je šero a stíny klamou,

vidíš pak dívku nahou. (alkohol je prevít) :-)))


atkij
03. 12. 2019
Dát tip

...Osamělost je mocnější než co jiného a pohání člověka zase k lidem. Samozřejmě pak zkouší nalézt jiné,  zdánlivě méně bolestné, ve skutečnosti pouze ještě neznáme cesty...(Vzpomínka na dráhu do Kaldy, F. Kafka)


Andělka1
03. 12. 2019
Dát tip

Je to víc než možné,“ řekl jsem a přímo viděl tu opilou halasící trojku nad svojí kolébkou. - vtipné...s nadsázkou i nadhledem.


Gora
03. 12. 2019
Dát tip

Hravé a jemné, sebeironické a vtipné ...

„Pijí sudičky alkohol?“ zeptala se jako někdo, kdo je odhodlán hodit svoje strasti na osud.„Je to víc než možné,“ řekl jsem a přímo viděl tu opilou halasící trojku nad svojí kolébkou.


lawenderr
03. 12. 2019
Dát tip

Tu myšlenku vymazala soudnost ... mě roztřískalo:)) Líbí se mi, jak měníš směr vyprávění, to poskakování mezi světy, aby ses nakonec octnul doma ... :D


Philogyny
03. 12. 2019
Dát tip

Škoda, že jsem tam nebyla...

Máš můj soukromý výběr. Jo.  :)


Zbora
03. 12. 2019
Dát tip Gora

Líbí se mi ta kombinace absurdity s nonšalantně zabudovanou něhou a anatomií lidské křehkosti.


agáta5
03. 12. 2019
Dát tip

překrásné čtení :)


Fantázia je dobrá vec. 


Alegna
03. 12. 2019
Dát tip

no páni, umíš*


Prosecký
03. 12. 2019
Dát tip Karpatský knihomoľ, Zbora, Gora

Vyvolává to mnoho otázek:

Opětuje ten Gellner její lásku, či ne?

Hlídal si myslivec řádně zbraň?

Proč tam pěstovali žito a za jakou výkupní cenu ho prodali?

Mluvili jste spolu nebo ne?

Byl myslivec původně Plaváčkem?

Čím platí sudičky za alkohol, když prokazatelně nevykazují žádné zdanitelné příjmy? 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru