Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta do nitra Země

04. 12. 2019
7
10
898
Autor
Danny

Byl to samozřejmě Vůdcův nápad. V nitru Země se prý mohou nacházet Nadlidé, kteří by Říši pomohli v jejím boji. Malá skupina vojáků-výzkumníků vyrazila do jeskyní, jejichž vyústění mohlo být až někde úplně v hloubi naší planety.
Mladý Jäger trochu pochyboval: "Teorie duté Země nemusí být pravdivá, je to jen teorie!"
"Tak maximálně nenajdeme nic, Jägere!" utnul jej velitel Lange. Šli dál, svítilny v pohotovosti.
Řev, kterému zkřížili cestu, byl takový ten, po němž tuhnula krev v žilách. Namířili baterky na nestvůru.
"Tyranosaurus! Ještěr z dávných časů!" volal Müller, který dinosaury kdysi studoval.
"Kulomety!" zavelel Lange, ale vlastně ani nemusel.
Střelba udělala s ještěrem krátký proces. Šli dál.
"Tady už někdo byl, někdo se tu zdržoval," rozhlédnul se kolem Jäger po nějaké době chůze.
Narazili na kamenné město s mnoha domy, chrámy, ulicemi. Ale již dlouho opuštěné, vylidněné.
"Další falešná stopa," bručel Müller, "nadřízení nás přetrhnou, když bude mise neúspěšná."
Ale po dalším dni a půl trmácení viděli, že asi neúspěšná nebude. Chodba se rozestoupila a bylo vidět záři. Celé město, nebo ještě víc, utopené v zeleni. Hrály si tam děti ve zvláštních tógách. K vojákům přistoupili dva muži s mečem, zjevně strážci podzemního království. Jeden strážce promluvil k druhému:
"Vidíš jejich auru? Germánští bojovníci."
"Že se objevili právě teď..."
"Gilade, na tom, že nám je Prozřetelnost seslala právě teď, určitě něco bude, vždyť s vnějším světem už neudržujeme spojení několik tisíc let."
"Dobře, Benjamine, ochromím je, aby nám nemohli ublížit a podívám se jim do myslí."
Lange se zkoušel pohnout, ale nemohl. Všichni nacističtí vojáci se sesuli na zem.
"Vidíš to co já? V jejich vzpomínkách? Ty lidi s Davidovou hvězdou na prsou?"
"Vždyť oni je mučí a vraždí!"
"Co mají na té hvězdě napsáno? Prociť se do překladu písmen..."
"Jude - kmen Juda! Jeden z našich kmenů, který zůstal na povrchu!"
"Takže to nebyla náhoda, ale upozornění, že se něco děje našim lidem. Přímo na povrch jít nemůžeme, ale můžeme je na dálku ovlivňovat: podívej se, bojuje proti tomuto germánskému státu někdo?"
"Koukám se - je tam spojenectví zemí, které nesdílí tu zvrácenou ideologii."
"Tak musíme podporovat ty spojence, aby vyhráli."
Paralyzovaný Lange si s hrůzou uvědomil, že neznámí strážci hovoří hebrejsky. A že tedy v nitru Země nenašel nacistické Nadlidi, ale deset ztracených izraelských kmenů.


10 názorů

Souhlasím s Lakrovem, že by to chtělo více rozvést. A rovněž už podobné vize s říší lidi, nebo jiných bytostí hluboko pod povrchem Země, už byly zpracovány. Na druhé straně se mi ale líbí myšlenka a historické zasazení. Popravdě, i když bych to chtěla číst v rozpracovanější a delší verzi, říkám ci, že by ta myšlenka v ní spíše zanikla a je to právě ona, která je na této miniatuře vlastně to nejlepší. Takže možná bude lepší, ponechat povídku povídkou. Mám to se spoustou svých jednorázovek také tak.


Lakrov
23. 01. 2020
Dát tip Jackie Decker
Je to zajímavý (i když ne originální) nápad, který by ovšem -- dle mého názoru -- bylo lepší "rozvést" na víc než jednu stránku, jak je otmu teď.

bixley
07. 01. 2020
Dát tip

Zajímavý pohled na dějiny i na nacistickou nadřazenost... T.


ok, díky!


Danny
05. 01. 2020
Dát tip

ahoj, nominuji toto dílo na PM prosinec 2019, dík


Prosecký
05. 12. 2019
Dát tip

Nebylo to spojenectví demokratických zemí. Mezi spojence patřily i komunistické diktatury Rusko a Čína a monarchie (Nizozemí, Thajsko, Etiopie, Spojené království).


Alegna
04. 12. 2019
Dát tip

Taky chválím 


Lerak12
04. 12. 2019
Dát tip

Pěkná a zajímavá expozé autora do historie.


Diana
04. 12. 2019
Dát tip

Ano, působivé, sympatické, nápadité!


Zbora
04. 12. 2019
Dát tip

Aha, tím se vysvětluje, kam se Mojžíšovi těch deset kmenů na poušti ztratilo. Zajímavé! :)   ...a působivě napsáno.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru