Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mona Lisa

05. 12. 2019
1
6
599
Autor
T_O_M_

Po delší době co jsem se tu objevil jsem zjistil že tu mají úspěch krátké veršovánky a čím míň smyslu tím větší úspěch.

Takže tady je můj experimentální pokus. 

A ještě: bod nula je pro mě přesný popis jisté situace kterou si nechám pro sebe :-)

Nikdy Více je dvojsmysl a právě ten druhý smysl mám na mysli :-) 

Mona

Lisa
Tajemná
Je

Uhranula

Všechny 

Muže



Bodu

Nula

Chladná

Vášeň

Krása

Těla

Jen

Jednoho

Muže

Směla

Plamen

Svíce

Potácí

Se

Touha 

Zhasne

Nikdy 

Více





6 názorů

T_O_M_
01. 02. 2020
Dát tip

chápu fandím, občas tady najít nadprůměr dá zabrat. to vím z období kdy jsem tu byl aktivnější


Musaši
01. 02. 2020
Dát tip

Je to hříčka a pokud ten text člověk jako hříčku bere, svou hodnotu to má. Třeba rýmové echo nula - uhranula není vůbec špatné. Musíš si ale připustit, že my, kteří tu píšeme kritiky, jsme toho už přečetli strašně moc a tak hledáme cosi , co vyčnívá z průměru.


T_O_M_
01. 02. 2020
Dát tip

Musaši: asi takhle. Ono to ve skutečnosti nemá s Monou Lisou nic moc společnýho. Je to jen lehká inspirace a to jméno se mi prostě hodilo...

A dál už je to jen pár písmen ve vztahu, muž a žena + představy a realita 

Zbora: myslím že ne Time :-) Jako každýmu sedne něco jinýho žejo...nesedlo, nevadí...třeba příště :-)


Musaši
06. 12. 2019
Dát tip

Já si ale nemyslím, že tu mají největší úspěch krátké veršovánky beze smyslu.


Musaši
06. 12. 2019
Dát tip

Podle nejnovějších výzkumů ale Mona Lisa vůbec není portrétem nějaké ženy . Je to portrét Leonardovy duše. Je to jeho anima, tedy ženská složka mužské duše.  To nejsou žádné výsledky nějakých teoretických úvah, nýbrž jde o matematickou projekci Leonardova kresleného autoportrétu na obraz Mona Lisa. Všechno sedí. Je to obličej vytvořený na stejné lebce.


Zbora
05. 12. 2019
Dát tip

Vypadá to, že v těch krátkých úspěšných veršovánkách "beze smyslu" asi bude něco, co v téhle není, co? :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru