Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SOUTĚŽ V POEZII 2019/IV.

09. 12. 2019
0
7
1172
Autor
Báseň_roku

SOUTĚŽ V POEZII 2019/IV. 

 

Milí Písmáci - v návaznosti na různé soutěže předchozích let vyhlašuji poslední kolo celoročního klání v poezii.

Soutěž je ve čtyřech základních kolech anonymní. Autoři mohou poslat každý jednu, dosud nepublikovanou báseň v libovolné poetické formě na libovolný námět  - na email:

irena.mondekova@email.cz.

od dnešního dne do čtvrtka 19.12. 2019, uzávěrka ve 24:00.

Básně následně zveřejním na Písmáku. Hlasování formou tipů, případně výběrů proběhne do konce prosince. Začátkem ledna 2020 vyhlásím čtenářsky nejúspěšnější básně čtvrtletí na stupních vítězů. K názvům všech děl se připojí nicky tvůrců.  

Soutěž se po absolvování čtyř základních kol ocitne ve finále. Uživatelé v lednu 2020 vyberou, již neanonymně, z vítězných děl báseň uplynulého roku dle hodnocení čtenářů.

Nick Báseň roku nedisponuje bohužel kategorií Události, nejjednodušeji se tedy uživatelé Písmáka v aktuálním soutěžním dění zorientují kliknutím vpravo na horní liště pod názvem - Soutěže. 

Příjemnou zábavu všem!

Gora

 

Zavazuji se, že nebudu hlasovat, tipovat. Komentování a ůčast v anonymní soutěži si povoluji:-).

 

 


7 názorů

Já děkuju za zájem.


Ale ano, do zprávy na nick Gora by to taky vlastně šlo...


Ty prostě neumíš svůj názor vyjádřit bez urážek, viď,je to takový tvůj kolorit.

Pokud se podíváš na internet - Literární soutěže - najdeš tam spoustu básnických soutěží. Nejsme tedy na Písmáku jediní...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru