Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak to doopravdy je

09. 12. 2019
18
32
1555

K této miniatuře předesílám, že osoby jsou sice starší, ale svéprávné.

Povídám manželovi: 

,,Poslyš, nebylo by na čase říci dcerce, že záchod nechodí v noci mýt skřítkové?"

Překvapeně zvedl hlavu od počítače a čirým úžasem ve tváři pravil:

,,O P R A V D U  ?!?!"

Tak mu zítra ještě sdělím, jak je to doopravdy s Ježíškem.


32 názorů

Zatím vydržel víc než 40 let citlivého zacházení. Snažím se. :-)))


DN
03. 01. 2020
Dát tip

Hlavně mu to řekni s citem. :) Takový šok by nemusel rozdýchat. :D


Musaši
27. 12. 2019
Dát tip

Pokud by ses opravdu zajímala o toto téma, pak doporučuji Český hermetismus, časopis Dingir 3/ 2004 str. 97. Zde je i tato zmíněná fotografie gnóma. Gnóm je živlová bytost - elementál vztahující se k živlu země. S takovýmito elementály pracuje živlová magie.

Troll je ale mytologická bytost - skřítek chaotik, který má velké magické schopnosti, ale moc chytrý není. Je spíš provokatér. ...Toto označení bylo přeneseno do oblasti internetové komunikace.


To je velice zajímavé. Zkusím si to vyhledat.


Musaši
19. 12. 2019
Dát tip

Já jsem naposled viděl trola v animované pohádce Sněhová královna. Myslím si ale, že tak skřítci nevypadají. Viděl jsem totiž fotografii gnoma, kterou pořídila česká magická společnost Universalia. Ten vypadal úplně jinak.


Až ho potkám, tak si budeme muset vážně pohovořit. :-)


Tak ten mi ještě taky nezaplatil.


Nevím jak u vás, ,,špinavý", ale u nás s tím Jěžíš nemá nic společného.


Díky za tip, zvedavec.


zvedavec
15. 12. 2019
Dát tip

TIP :D

 


Také bych ráda nějakého skřítka viděla. Asi bych si ho chytila, aby mi pomáhal.  :-)))

Díky za návštěvu.


Musaši
14. 12. 2019
Dát tip

Ale on je tam třeba někdy viděl.

Já jsem znal jednu učitelku, která taky viděla na své zahradě skřítky. Že to vyprávěla sousedům, to až tak nevadilo. Horší bylo, až to začala vykládat dětem. Tip.


Díky, Philogyny.


Philogyny
13. 12. 2019
Dát tip

:)


Od tebe je to také milé, Dagmaram.


Dagmaram
11. 12. 2019
Dát tip

Milé :-)


To věřím, zřejmě máš taky skřítka. :-)


Děkuji, trojote, Také se ráda zasměji. 


My, ženy jsme také různé. To platí i u mužů. Díky za návštěvu.


Čudla
10. 12. 2019
Dát tip

Smál jsem se, až jsem slzel./*


trojort
10. 12. 2019
Dát tip

...tak krásně jsem se zrána zasmál...


Norsko 1
09. 12. 2019
Dát tip

S. Čirým úžasem. Zírám, jak ženy jsou jiné živočišné druhy


Děkuji Vám, milí přátelé. Jsem ráda, že to je i jinde takové. 


Kočkodan
09. 12. 2019
Dát tip

Řekl opravdu opravdu?

 

Už teď je mi ho líto, to teda dostane informační ránu mezi oči... Ale proboha, u těch donátorů vánočních dárků skonči, v žádném případě mu ani lehce nenaznačuj, jak tenkrát skutečně přišel na svět, tohle by určitě nerozrespiroval!A proč přidělávat docentu Chocholouškovi další práci, té má již beztak až nad hlavu.


Gora
09. 12. 2019
Dát tip

Vtipné, Evži :-))


bixley
09. 12. 2019
Dát tip aleš-novák

Souhlasím s alegnou, takové věci se musí sdělovat šetrně.  :-)


Alegna
09. 12. 2019
Dát tip aleš-novák

:-) prosím tě, ale sděl mu to opatrně


u nás ještě skřítkové jsou :o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru