Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co s načatým večerem

11. 12. 2019
8
13
659
Autor
mirek

Za dlouhých večerů,
když hrdlem teče rum
a na jazyk už si
trochu šlapu,
procházím kontakty
na WhatsAppu.

Co kdybych napsal Lence,
že bez ní mívám
příznaky abstinence.
A nebo třeba Libě,
že začíná mi chybět.
Když ale narazím na Míšu,
...té radši vůbec nenapíšu,
to už spíš možná Soni,
že je mi smutno po ní,
možná bych mohl zkusit Božku,
že se mi stýská víc než trošku,
pozval bych rád i Marušku,
že mívám volno na lůžku
a ještě lépe Elišku,
že bych ji zahřál v pelíšku.

Těžko ten pocit popsat slovy,
když žádná z nich mi neodpoví,
to ještě rád zavolám Jarku,
co jsem ji poznal večer v parku,
zas dostihla mě špatná karma,
dnes večer nebude to zdarma.


13 názorů

Úvod ma oslovil najviac.


Musaši
13. 12. 2019
Dát tip

Používání sdruženého rýmu mi tady připadá vtipné a za to dávám tip. Jinak ale, pokud mám být upřímný, mi ta básnička připadá celkově taková dosti laciná, zvláště ten závěr.


když není vstřícná žádná z ženské říše

co takhle zajít s Karlem na kalíšek?


netWoor
11. 12. 2019
Dát tip

ty voe, se do sebe eště zamilujem. A to už sem dneska nabíd rámě kočkodanovi. Příteli, já sem starej chlap, flegmouš a provokatér. :))) Jo a ty jo, teď sem si vzpomněl, mam nápad na haiku (to je tady evidentně nejvejš) ... to budeš koukat, až to zejtra doladim :))))))))


mirek
11. 12. 2019
Dát tip

a pak, kdo se tváří uraženě ;-)...když si rejpnu do jeho blbůstek...já Tě taky čtu a často tipuju, i když z pár blbůstek už nejsem tak úplně na větvi, ale to je spíš můj problém, taky jsem tak dřív psával, myslím podobná témata, takže pro to mám určitou slabost, ale asi už stárnu a navíc, když ses prozradil, že máš na mnohem víc, tak už sis holt trochu nastavil laťku...ale fandím Ti hodně, protože těch co umí vypotit slušný vázaný rým tady moc není, takže je to pro mě vždycky osvěžení, oceňuju nápady a skoro vždycky to má i dobrý rytmus a pointu a to už je teprve něco, co se tak často nevidí...tak až si vyléčíš podrápanou dušičku, tak pokračuj ve psaní :-)

prej "ikony"...tos mě pobavil, jako už dlouho nikdo ne, za to máš jedno malé bezvýznamné plus :-)


netWoor
11. 12. 2019
Dát tip

Ty jo, to skoro znělo jako seknutí drápkem rozzuřeného koťátka, tebe rozhodně nehodné. Já ti dávám tip na kde co, jsem tvůj obdivovatel. Líbí se mi tvoje rytmika, rýmy i nápady. Ale chápu, že ikony se nekritizují a mockrát jsem ti řek, že jsem děsně učenlivej. Už se to nestane.


mirek
11. 12. 2019
Dát tip

netWoor...že to vypadá to skoro jak od Tebe? :-)už se s tím smiř, nejsi tady jedinej, kdo umí útočit na nejnižší pudy čtenářovy :-)))


Kočkodan
11. 12. 2019
Dát tip Karpatský knihomoľ

Teď napadá mě maně,

zkus třeba napsat Daně,

že mužství tvé je v zmatku

a chceš jí ho dát k svátku.

 


netWoor
11. 12. 2019
Dát tip

Hm, tak tady tě vůbec nepoznávám. Nepsal to někdo jinej, a tys to sem jen postnul jako test, jestli se tipy nedávaj jen za jméno?


Alegna
11. 12. 2019
Dát tip

máš bezkontaktní kartu?

tak zavolej si Martu


tak se ti mi nějak udělalo smutno? :)

Svěrák v Koljovi


Marcela.K.
11. 12. 2019
Dát tip

Ještě, že je to blbůstka ;-) Rozměnit jednu velkou lásku na drobné, to může jen ...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru