Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SMURFS RETARDED : Part 02 : Proč si Smurfs Corrupted říkají "Retardi" ?

13. 12. 2019
0
1
197

 

   Poslední Myšlenka před Smrtí Smurfa Taťky Smurfa :

   Proč mě nenapadlo dřív nám říkat Smurfové Retardové místo Smurfové Retardi ?

   Gargamel : +1 NN Ghost Adviser : Ghost Smurfa Taťky Smurfa ( note1: ojjojjojj )

 

 

  Gargamel bydlel na nedaleké skále v jeskyni. Ve skutečnosti to byl hrad, ale Smurfové Retardi tomu prostě říkaly ze závisti jeskyně. Gargamela nikdy ještě pořádně neviděly, ale slyšet ho bylo dost často. Smurfové Retardi z něho měly vlasně vždycky jen srandu. K tomu není co dodat.

  Gargamel si nemohl nevšimnout hluboko a daleko dole v údolí jeho jména. Slovo "Pomsta" mu však ve "Slovníku" chybělo. Něco mu napovídalo, že se bude jednat o sladký pokrm a nenapadlo ho nic lepšího než zavolat směrem k SmurfSity :

  "Smůůůrfóóóvééé Réétáárdíí ??? Kdý bůdé Pómstá sládká ???"

  Dlouho mu nikdo neodpovídal - bylo to asi moc daleko a hluboko - a tak snědl čtyři Lysohlávky, jednu Muchomůrku Červenou a šel psát Blbosti.

  Smurf Captain Jack mezitím pochopil, že Gargamel to nepochopil a dostal nápad :

  Pozveme Gargamela na "Večeři" / "Past"  a můžeme se o jeden den víc flákat.

  "Srát na plán Á !" zvolal.

  Jako obvykle - nikdo nebyl Proti.

  Narychlo spíchnutý "plán Bé" Smurfem Captainem Jackem : 1st Step : [ Připsat na ceduli směrem ke Gargamelově Jeskyni : "FRI 18:00 ( We no wait ! )" ]

  Gargamel nebyl Debil, a i když si byl jistý, že ho Smurfové Retardi pozvaly na hostinu, přece jenom se pod vlivem halucinogenů pokusil zjistit více :

  Smurfové Retardi ? Co to pro mě chystáte za Překvapení ?

  Na něco takového nemohl nereagovat Ghost Smurfa Taťky Smurfa :

  "Být Tebou Gargameli, přišel bych o něco dřív !" a s hlasitým "AHHAHHAHHA" se nenápadně vypařil.

  "Samozřejmě !" zaradoval se Gargamel. Možná bude i předkrm sladký, když Pomsta bude sladká. A možná bude Pomsta předkrm sám : "Huray !"

  Smurfové Retardi mezitím připsaly na ceduli, která byla směrem ke Gargamelově Jeskyni "čárku" mezi "no" a "wait".

-

  Ghost Smurfky Šmoulinky Neznámé > Smurf Captain Jack :

  "Chudák Gargamel . . ."

. . . a o tom to je . . .

                                                                                                                 

  Velká Kniha Blbostí [ Gargamel ] : Kapitola "Visions" :

  13. Proč si Smurfové Retardi říkáte "Retardi" ?

  Vision 02 : Protože jsme si tak říkaly vždycky a protože nám tak říkájí všichni.

                                                                                                                 


1 názor

Musaši
14. 12. 2019
Dát tip

Myslím, že tenhle tvůj humor odvozený z nějakých počítačových her, komixů či fantasy literatury, je pro Písmák tak trochu nesrozumitelný. Třeba pro archaika ze sedmnáctého století, jako jsem třeba já. Nelze tomu ovšem upřít specifičnost a originalitu. Jsem zvědavý, jakou cílovou skupinu tvé dílko zasáhne a přeju mu hodně progresivních čtenářů.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru