Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hláška

29. 04. 2002
6
5
3930
Autor
aleš-novák

tohle kdysi říkal Bařtipán, třeba ho někdo znáte: kdoví, kde je mu konec...

když už nemůžeš,

tak můžeš ještě třikrát.

Parašutisti sedmkrát.


5 názorů

děkuji souhrnně za listování v archivu a podnětné poznámky :o)

Toscana
09. 02. 2009
Dát tip
... a kočka devětkrát? :o) *t

Edvin1
17. 11. 2008
Dát tip
Tak když jsem byl se třídou devátá bé na Roháčích, tak soudruh třídní prohlásil, že jako svazáci se tam určitě dokážeme vyšplhat. Máš pravdu, o sex nešlo. Tvůj děd Ed :-)

Bíša
26. 06. 2008
Dát tip
:+)


Litochowitz
02. 05. 2002
Dát tip
alfonso...tak to je

Renda
30. 04. 2002
Dát tip
Aleši, nemám v tomto směru žádný problém - neměla bych se stát parašutistkou?

Ire: jak jsem již podotkl,je to dvoustranná záležitost...zkusit to můžeš- jedna z mála věcí,cos ještě nezkusila.... :-))) ostatní: původně ten výrok zazněl při výstupu na jeden hřeben v Roháčích, a to (bohužel) o sex nešlo ani v nejmenším..

horák
29. 04. 2002
Dát tip
Když si představím, že ženská vydrží více než člověk, pak ideální je ženská parašutistka, co?

Radost
29. 04. 2002
Dát tip
třeba se to nedá kombinovat?

malykuba01
29. 04. 2002
Dát tip
staří havíří říkají, že dřevo na stojato a ženská naležato vydrží všechno, z toho vychází=nejideálnější je ležící parašutistka:)))))

no, chlapci,problém může vzniknou i na druhé straně...:-))) niméně díky za postřehy

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru