Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Samoobslužná pokladna

20. 12. 2019
13
30
1308
Autor
bixley

Ráda nakupuji v Praze v supermarketu Tesco na Národní třídě. Prodejna je to rozlehlá a tak chvíli trvá, než zákazník projde různé chodbičky a najde zboží, které potřebuje.

Jednou mou pozornost upoutal sportovně vyhlížející šedesátník s velkým batohem na zádech. Neměl vozík ani košík  a veškeré vybrané zboží nesl v mikrotenových sáčcích: různou zeleninu jako mrkev, celer, rajčata, okurku, ovoce - jablka, pomeranče, banány, dále sýry, rybu, krůtí řízky. Nedalo mi to a začala jsem ho sledovat. Pytlíky v jeho rukou stále přibývaly, až se vydal k pokladnám. No, to bude mít ta pokladní radost, říkala jsem si. Nenapadlo mi totiž, že dotyčný s takovou náloží vyrazí k samoobslužné pokladně. Zaplula jsem rovněž do areálu samoobslužných pokladen a poočku ho pozorovala. To musím vidět!

Dokud mělo zboží kódy, šlo mu to celkem dobře, ale pak se zarazil u druhu jablek a musel přivolat obsluhu. Ta mu ochotně začala pomáhat se zadáváním zboží. „Dejte zboží do taškové zóny,“ hlásil přístroj a ve vymezeném prostoru se vršily pytlíky.

„Já tu mám ještě slevový kupón na jabka,“ vytasil se náhle zákazník.

Pracovnice zasunula kupón do škvíry na peníze a kupón zaplul dovnitř. Potom na pokyn muže zadala platbu kartou. Senior ovšem nejprve zadal Tesco bonus kartu a když lovil v zadní kapse kalhot peněženku s platební kartou, tak si náhle uvědomil, že v druhé zadní kapse má ještě balíček mleté skořice, který už do žádného pytlíku nedal.

„Mohla byste tam prosím vás zadat na placení ještě todle?“ žádal obsluhu.

Ta se pokusila proces placení zastavit a vrátit zadání dalšího zboží, ale celý systém už z toho byl tak zmaten, že se naprosto zhroutil a počítač musel být restartován. Navíc musela pracovnice odemknout skříňku, kam se ukládá hotovost, aby dotyčnému mohla vydolovat jeho slevový kupón.

Celé zadávání zboží začalo tedy znovu. Teď se toho už pevně chopila obsluhující paní. Ale zadat znovu kód slevového kupónu se jí už nepodařilo.

„Tu slevu vám dají támhle u reklamací,“ odfoukla si nakonec, když zákazník úspěšně zaplatil.

Sportovec s batohem se tedy vydal k reklamačnímu pultíku. Ukázalo se ovšem, že si vybral levnější zelená jablka a uvedená sleva je na jablka dražší, takže pro něj neplatí.

„Jsou to zloději,“ ulevil si majitel plného batohu a naštvaně odkráčel.


30 názorů

bixley
05. 11. 2022
Dát tip

Elisee, to mě těší.


Ellisee
05. 11. 2022
Dát tip

Ráda jsem přečetla podle avizovaného odkazu, je ze stejně příjemného soudku :)


bixley
12. 10. 2022
Dát tip

No, já náplní života šmírák nejsem, jenom tady mi to prostě nedalo... :-))


bixley
12. 10. 2022
Dát tip

odfoukla si nakonec, když zákazník úspěšně zaplatil.

Karle, on nakonec zaplatil, ale "zavařil" přístroj a vyžadoval slevu, na kterou neměl nárok. :-)

Anasi, kouknu na to.


K3
11. 10. 2022
Dát tip

Odejít bez placení se stává. Je to lidské.


bixley
11. 10. 2022
Dát tip

:-))


pokud mám malý nákup, tak jdu raději přes samoobslužnou kasu, než čekat ve frontě... příběh je moc pěkný, snad se mi to nepřihodí taky...:o)


:-)))))


bixley
13. 02. 2021
Dát tip

Jo, komu není rady, tomu není pomoci. Já jsem taky radši, když se na mě paní pokladní usměje, než když na mě automat řve "v taškové zóně je neočekávané zboží".


Já jsem našla odvahu dojít k samoobslužné pokladně jen jednou....a to se mnou šel vnouček, který pravidelně nakupuje s maminkou.....podotýkám, že jsem měla 4 ....slovy čtyři...věci......čůrky mi tekly ve všech soutěskách.....mám raději příjemný úsměv paní pokladní...:-)))))))


bixley
23. 12. 2019
Dát tip

To máš pravdu, těm obsluhujícím ženám to taky nezávidím. :-)


srozumeni
22. 12. 2019
Dát tip

Ještě jsem nenašla odvahu jít do samoobslužné pokladny. A když stojím v té ,, normální" frontě na pokladnu, tak mě děsně rozčilují ty stále se opakující povely od té samoobslužné. Myslím, že ta prodavačka, co tam stojí a pomáhá, musí odcházet domů s dost nabobtnalou hlavou. Hezky jsi napsala, jako vždy....*****


bixley
22. 12. 2019
Dát tip

:-)) Díky.


trojort
22. 12. 2019
Dát tip

...jsou...


bixley
21. 12. 2019
Dát tip

Evži, pro mě především ta pokladna taky! Díky.


Poslední, co by mi udělalo radost je obří supermarket.  A samoobslužná pokladna je noční můra. :-)))


bixley
21. 12. 2019
Dát tip

I tobě díky za tip, aleši.


bixley
20. 12. 2019
Dát tip

Díky za tip, Čudlo.


bixley
20. 12. 2019
Dát tip

Díky za tip, R.L.


bixley
20. 12. 2019
Dát tip

No vidíš, Kočkodane, taková široká nabídka zboží by se možná někomu líbila... :-)))


Kočkodan
20. 12. 2019
Dát tip bixley, lawenderr

„Ráda nakupuji v Praze v supermarketu Tesco na Národní třídě. Prodejna je to rozlehlá a tak chvíli trvá, než zákazník projde různé chodbičky a najde zboží, které potřebuje.

 

Jednou mou pozornost upoutal sportovně vyhlížející šedesátník s velkým batohem na zádech.”

 

Renato, já si nejdřív myslel, že sis chtěla koupit i chlapa… ;-)


bixley
20. 12. 2019
Dát tip

:-)) Díky.


moja dcéra má podobnú skúsenosť, na samoobslužnú si netrúfla, obdivne pozerala na tetu, ktorá áno, kým tá nevyrobila trapas a upútala pozornosť pokladníčky aj kupujúcich

:)*

 


bixley
20. 12. 2019
Dát tip

Já taky, alegno. :-))


Alegna
20. 12. 2019
Dát tip

i senioři mohou být v nejlepších letech, nafoukaně si to totiž o sobě myslím..ne dělám si legraci :-)

samoobslužek se bojím


bixley
20. 12. 2019
Dát tip

Zřejmě se ta první skupina domnívá, že to na několikátý pokus přece jen zvládne. Dík.


Musaši
20. 12. 2019
Dát tip

Někteří senioři chtějí být stále in a pouštějí se i do toho, co je zjevně nad jejich možnosti. Mám podobné zkušenosti. Tip.

Na druhé straně jsou ale i mezi hackery šedesátníci, kteří s internetem zestárli a pořád prý nejsou špatní.


bixley
20. 12. 2019
Dát tip

To jo, senioři jsou od pětašedesáti... :-) Díky.


Gora
20. 12. 2019
Dát tip

Renato, lakomství je tuším taky jeden z hříchů:-))

Napsalas to dobře, jen nesouhlasím, že šedesátník je senior, to je člověk v nejlepších letech - v dnešní době, a ještě když je to sportovec...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru