Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O HLOUPÉM HONZOVI

26. 12. 2019
2
6
767
Autor
Litarts

-

Co jsi dostal k vánocům? Ptá se hloupý Honza chytrého Franty.

Já? Své k svému přece, ten nejchytřejší mobil, jaký existuje.

A ty? Ptá se chytrý Franta hloupého Honzy.

Já jsem dostal pohádku od Boženy Němcové O hloupém Honzovi.

No, také své k svému, směje se Franta.

Tak, tak, ale mně ta pohádka dopomohla k bohatství, usmívá se Honza.

Ale ty ji nečti, ty máš jen ten svůj chytrý mobil.

-


6 názorů

Andělka1
26. 12. 2019
Dát tip

***Velmi moudré. Četla jsem slova jednoho muže, co učí i v CIZÍ ZEMI BUDOUCÍ , MYSLÍM PSYCHIATRY. A pokaždé prý dává prvákům otázku - co by dělali, kdyby jim v hlubokém lese, ve kterém by jeli autem - kdyby jim došla navigace, signál.  A oni pokaždé odpovídají - ŽE BY HLEDALI SIGNÁL!!!Zkouším tuto otázku položit v mých lekcích, workshopech a stále naštěstí mladí Češi říkají: že by jeli stejnou cestou zpět, že by jeli podle hvězd, dokonce letokruhů - na stromech či pařezech..počkali až je někdo najde....vždy mne to velmi rozradostní.


Litarts
26. 12. 2019
Dát tip

Děkuji.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru