Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zamilovaný

26. 12. 2019
3
3
396
Autor
DN

Včera jsem na tebe myslel před spaním. 

Když jsem s tebou, všechny problémy zmizí, ale pak se vrátím mezi vychladlé stěny svého bytu a celý svět na mě spadne. 

 

Strávili jsme spolu celý den, ale pak jsem se ocitl sám v posteli a začal přicházet k sobě. 

Nevím, co se to se mnou děje, ale začínám k tobě něco cítit a mám z toho neskutečný strach. 

Je na to příliš brzy. 

A co budu dělat pokud to nevyjde?

Záleží mi na tobě a nechci o tebe přijít, jenže to bohužel není jen v mých rukou. 

Nemyslel jsem si, že se po tak krátké době zamiluju, ale mé srdce s tebou zkrátka znovu ožilo. 

 

Ten tvůj zranitelný výraz a ten špičák, co ti trčí nad ostatními zuby… asi jsem nikdy neviděl tak krásnou tvář. 

Přijdu si trochu jako hlupák, jenže s tebou všechen zmatek v mojí hlavě utichne. 

Vnímám jen tebe. 

Mám pocit jako bych tě znal celou věčnost. 

Jako bys patřil do mého života. 

Všechno do sebe tak krásně zapadá. 

Jsi přesně to, co jsem hledal. 

Ve skrytu duše si říkám, že mě vesmír konečně vyslyšel. 

 

Strávili jsme spolu tolik času a já tě stejně nemám dost. 

Po ničem netoužím víc, než abys mě držel v náručí.

Po ničem netoužím víc, než po tvé blízkosti. 

Je to obehrané, ale je to tak. 

Nevím, jestli jsem skutečně zamilovaný nebo chci být zamilovaný, ale věřím v to první. 

 


3 názory

DN
26. 12. 2019
Dát tip

Moc děkuji. :) 


Alegna
26. 12. 2019
Dát tip DN

začátky jsou krásné, láska je krásná, ať vydrží


Benetka
26. 12. 2019
Dát tip DN

Pod tohle se klidně podepíšu,tohle bych klidně vyznával "TÉ SVÉ"... Ovšem až na ten trčící špičák... :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru