Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Domáce práce I.

Výběr: Bix, Cavalera
01. 05. 2002
10
0
1658
Autor
Sýkorka

Rovnakým pohybom

už roky

tiahneš k zemi

 

káro

košeľa

káro

 

a k večeru sama

vešiaš prádlo

 

na seba

zo seba

 

na ráno zvýši

nevyžehlený povrch

živý

 

iný.


BooB
09. 05. 2002
Dát tip
koho chyba...? ja by som so ženou, pri ktorej by som sa cítil osamelý nebol ani za nič - viem, že to nie je tak jednoduché, ale nemám rád fňukanie a zbytočné zalamovanie rukami - človek má svoj osud vo svojich rukách!

Sýkorka
09. 05. 2002
Dát tip
To nie je pravda - nie vždy. Človek síce má svoj sud vo svojich rukách, ale mnoho ľudí to nevie!!!! Poznám strašne veľa ľudí, ktorí nevedia, že môžu žiť inak. Tebe sa to asi ľahko hovorí, ale keby si nemal podmienky aké máš a narodil sa v určitom stereotype a nemohol si vybrať čo sám chceš, určite by ťa len tak z ničoho nić nenapadlo vziať źivot do vlastných rúk. Proste- nájsť cestu a vedieť, že nie je len jedna je pre mnohých ťažké a určite by som o nich nehovorila, že fňukajú. Ani moja báseň nie je o žene, ktorá fňuká. Len je sama a je na to zvyknutá. Ja ich svet príliš nepoznám, tiež žijem podľa presvedčenia, že môžem so svojim životom veľa urobiť. :o) Ale určite to nie je vždy tak jednoznačné!!

BooB
08. 05. 2002
Dát tip
pekne napísané konštatovanie - ja ale volám po vzbure! - otvorte dámy nespravodlivo upútané na žehliace luožko oči! prestaňte fňukať - i keď viem, že vás vaše uslzené oči budú otvorené zo začiatku štípať ...

Sýkorka
08. 05. 2002
Dát tip
Myslím, že ženy, o ktorých píšem, by sa Ti Boob... vysmiali... Ono sa nezdá, ale aj to žehlenie má v ich živote nezameniteľné miesto. Proste sú samé. A to je chyba. Že nemajú nikoho....

Mythus
05. 05. 2002
Dát tip
...ja sa tak hanbím! pri tvojich básňach nikdy neviem nič povedať! :((( a mne sa tak páčia... :)

Pepo
03. 05. 2002
Dát tip
Óóó, vďaka. Ten Romboid už nemusíš, zohnal som. Si milá. :o)

ilake
03. 05. 2002
Dát tip
TIP***

Sýkorka
03. 05. 2002
Dát tip
:o) Ok, rada si ho ponechám.

Pepo
02. 05. 2002
Dát tip
Myslel som to v tom najpozitívnejšom zmysle. Obe inšpirujete a asi nielen mňa.

Pepo
02. 05. 2002
Dát tip
Prepáč, ak to vyznelo inak. Nechcel som...

Sýkorka
02. 05. 2002
Dát tip
Pepo, ja sa nehnevám :o). Len by som nechcela, aby sa účinok tejto básne porovnával s kohokoľvek umením. Dokonca ani nie je inšpirovaná Bixinkinými básňami o samote. Ale má právo tak na teba pôsobiť :o). To je Ok. Skôr som chcela vedieť, kde vidíš na tejto básni podobu s básňami Bix. Konštruktívne. Rekvizitár: určite sa navzájom inšpirujeme a to je len a len dobre. :o) Ďakujem :o)

Pepo
02. 05. 2002
Dát tip
:o))) Nezamýšľal som sa. Jednoducho ma to napadlo, vyšlo to z podvedomia (od Bix som čítal veľa pekných básní - zanechali vo mne stopu...). Ako keď sa Ti niečo pripomenie a Ty rozmýšľaš, prečo a ako. Isto k tomu prispelo aj čosi naviac, čo sa do toho vlastne miešať nemalo - že ste dobré kamarátky, resp. že o tom viem.

Sýkorka
02. 05. 2002
Dát tip
Pepo, priznám sa, že bývam veľmi často inšpirovaná práve Tvojimi básňami :o). A to som zatiaľ nenapísala ani jednu natoľko pôsobivú. Už Ti čoskoro pošlem ten Romboid. :o)

Cavalera
01. 05. 2002
Dát tip
*!

Astalavista
01. 05. 2002
Dát tip
!*

Pepo
30. 04. 2002
Dát tip
Podobný rukopis ako Bix. Páči.

Ribi
30. 04. 2002
Dát tip
prvosienka prútivým pohybom ... sa rosí ... čo vidíme v odraze ... si prísnotaja naše oči

Sýkorka
30. 04. 2002
Dát tip
Ako to myslíš Pepo?

Bix
29. 04. 2002
Dát tip
zaradila by som to do svojho cyklu "samota" :o) takéto môžem, vieš to, je mi to blízko jednoducho a veľa

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru