Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Karma

31. 12. 2019
11
16
938
Autor
netWoor

Měl špatnou karmu. Umřel tiše.

Stejně žil život bez vize.

Smutné příběhy život píše.

Stačilo jedno – revize.

 


16 názorů

Musaši
10. 01. 2020
Dát tip

Taky mám špatnou karmu a dokonce nechodím k reviznímu ani k žádnému jinému lékaři.  Doufám, že taky umřu tiše. Jen nevím, kdy to bude. Tip.


Sršáň
03. 01. 2020
Dát tip

výborný, já mám taky rád 4 řádky


netWoor
31. 12. 2019
Dát tip Benetka

Básníci jsou křehké duše a tak trochu jesitove. Do versiku se snaží vtlačit svoji duši a když pak přijde kritika, cítí to jako bodnutí do zad své odhalené dušicky. Takže je třeba být i s tou kritikou ... decentní. Já mám tu výhodu, že sem dávám jen hlouposti a případnou kritiku nějak okecam. Ale dát sem něco z mládí, kdy sem to myslel vážně, veršíky, jejichž naivite se dneska sám smeju, tak to kdybys mi zkritizoval, tak si tě najdu a rozbij ti tlamu :)


Kočkodan
31. 12. 2019
Dát tip

NetWoore díky, potěšil jsi mě a i pobavil. Adresáta tvého komentáře jsi ale určitě rozzuřil. Zrovna před pár dny mi poslal zprávičku plnou vulgarismů, ze které jasně vyplývá, že má na mé komentáře řekněme “trochu jiný názor než ty.” Může mít samozřejmě názor jaký chce, ale ten slovník, ten slovník… Ty jsi tady nový, takže by ses divil, ale spousta Písmáků už ví svoje. Jsem u něj (a ne sám) zablokovaný, takže mu tady u tebe vzkazuji (možná si to přečte), že budu samozřejmě komentovat dál. Ať se mu to líbí nebo ne. Přestanu jedině, až začnou protestovat autoři. Ale ti mě pokud vím nikam neposílaj.

 

Vím, čekal jsi jiný typ komentáře. Tak se za to překvápko eventuálně omlouvám. Třeba zase příště přijde něco vtipnějšího z mé strany. Ale v dílku a komentech bych měl silnou konkurenci a žertovného toho bylo už napsáno dost. A možná ještě bude. I bez mé trošky do mlýna. :-)


mirek
31. 12. 2019
Dát tip netWoor

To je tak, když špatná karma

dostane se skoro zdarma

někde v zastavárně.

Pak si myslí lidé hloupí,

že si dobrou karmu koupí

však snaží se marně.


Alegna
31. 12. 2019
Dát tip netWoor

dobrá karma je k nezaplacení


netWoor
31. 12. 2019
Dát tip

Ano, někdy komenty jsou lepší, než samotné dílo. :))) Však počkej až dovalí kočkodan, mistr komentu, co "díla" už moc nepíše, nebo jsem ho pitoma přehlíd.


Afterpoe
31. 12. 2019
Dát tip

Super


Nami 99
31. 12. 2019
Dát tip netWoor, Alegna, fialka...

Včera to bylo v televizi,

jak lidi kašlou na revizi.

Potom se živí v mrtvé mění

a jsou z toho celí otrávení.


netWoor
31. 12. 2019
Dát tip fialka...

Možná, že měl. Však byl to flink.

A možná byl to jenom osud.

Než aby grošem o groš cink,

doufal, že vydrží jak dosud.


netWoor
31. 12. 2019
Dát tip

Co sem objevil písmáka a zde některé šikovné autory, už ani nic jinýho nepíšu. Děkuju.


Nami 99
31. 12. 2019
Dát tip netWoor, Alegna, Kočkodan

Na parte bylo:"Umřel tiše."

Teď má na sobě černé šaty.

Našli mu vplicích, taky v břiše,

ten zrádný oxid uhelnatý.

Příčiny byly zcela jistý.

Byl ve finanční krizi.

A z karmy nešel vzduch čistý,

když neměl na revizi.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru