Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posílám

01. 01. 2020
13
14
1022
Autor
netWoor

Posílám drahý

ti z převeliké dálky

tři slzy bez obálky

už nejsme stejné šálky.

 

Marné jsou snahy

odpověď poslat zpátky.

Usínat bez pohádky,

lepší než věčné hádky.

 

Poslední tahy

na šachovnici klamu,

střelec měl bránit dámu,

cit? Obraz v prázdném rámu.

 

Tisknu ret vlahý

k obrázku. Jistě, k tvému,

navzdory tomu všemu.

Však již jen … k roztrhlému.

 


14 názorů

susu
02. 01. 2020
Dát tip

líbí se mi (nejen) ten střelec, co měl bránit dámu


mirek
01. 01. 2020
Dát tip

neboj, lidi si všimnou a nebude jich zas tak málo, to že ne vždycky nechají (nějaký nebo třeba rozumný) komentář neznamená, že nečtou a nepřemýšlí...teda někteří možná ne ;-)


netWoor
01. 01. 2020
Dát tip

spíš by mě zajímalo, jestli by si to někdo všim bez toho komentu :))) už sem posílal jiné podobné hříčky bez něj a žádná reakce. :))))) podle mě zde lidi rádi prezentují, ale moc nečtou, natož aby nad cizím přemýšleli :)))) děkuju za reakci ... 


fialka...
01. 01. 2020
Dát tip

S vysvětlením v komentáři nemá tvé dílko sebemenší chybičku :-)


netWoor
01. 01. 2020
Dát tip

básnička možná, autor nikoli


Kočkodan
01. 01. 2020
Dát tip

Tobě ani na vteřinu nehrozil osud obrázku, nechtěl jsem tě za dílko roztrhnout. Nebo někam poslat. ;-)


Benetka
01. 01. 2020
Dát tip

Newim... Přijde mi to takové......smutné?! :D


Diana
01. 01. 2020
Dát tip

:-)*** Také přání řekla bych: Ať je ten rok samý smích!

 


netWoor
01. 01. 2020
Dát tip

děkujůůůů. hlavně proboha s úsměvem do novýho roku :) i kdyby vypadal jen romanticky :)))))


netWoor
01. 01. 2020
Dát tip

Ano, uznávám, chtěl jsem původně jít do absolutního Cimrmanova rýmu, ale zjistil jsem, že mistra nejsem hoden a čtyry sloky nedám :) ale mam, možná v budoucnu, prďárnu, kde rýmuju první sloku se sedmnáctou ... doteď si všichni myslí, že de o volnej rým ... 


Alegna
01. 01. 2020
Dát tip

:-)) nemám ráda vysvětlovvání děl, ale to tvoje je boží, takže nejen za básničku máš můj tip :-)

ať tě tenhle rok baví


mirek
01. 01. 2020
Dát tip netWoor

druhý verš čtvrté sloky se nerýmuje se třetím veršem druhé sloky a takových by se tam našlo víc :-))...hezkej Novej rok taky


netWoor
01. 01. 2020
Dát tip

Jak na Nový rok … upozorňuju povrchní kritiky na následující: J jistě jste si všimli, že první řádky jednotlivých slok se rýmují. Ale … zatímco první a čtvrtý je přídavné jméno, registrujete, že uprostřed je jméno podstatné? J A teď bacha. Samozřejmě, ve sloce se tři následující řádky rýmují a to nejméně na 3 písmena. Ale vidíte, že druhá sloka se navíc se rýmuje s první na poslední dvě písmena, když třetí je shodně jiné? A bacha, to se v 3 a 4 sloce shodně opakuje? .)) No není to téměř křížovka, to vymyslet? J Navíc do takhle romantickýho textu? J))) Hezkej Novej rok. Teda i novej.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru