Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Abstrakt

01. 01. 2020
3
5
1127
Autor
Kohelet

Příručka psaní povídek pro základní školy

kapitola č. 5

 

 

Úvod.

 

Vtažení do děje. Ufňukaná filozofická otázka, co vás na chvíli přiměje se soustředit.

 

Výrok č. 1

 

Popis prostředí. Kvalita kvality. Kvantita kvantity.

 

Ubohý žvatlání o kráse přírody.

 

Výrok č. 2

 

Kvalita kvantity.

 

Dialog 1. Peripetie. Malej zádrhel a vám to začne šrotovat v hlavičce.

 

Výrok č. 3 vyvolávající pokušení.

 

Vulgární výraz.

 

Kurva

 

Dialog 2

 

Umělecké přirovnání, které si můžete strčit do prdele.

 

Povzdech, jak je život nefér.

 

Bů bů ztratil jsem svoji lásku.

 

Kec 1

 

Bů bů umřel mi tatínek.

 

Kec 2

 

Bů bů můj křeček má rakovinu.

 

Kec 3

 

Zvrat, co vás přiměje zamyslet se nad svým životem. Generace autorů naučená na slozích do školy.

 

Výrok č. 5

 

Úzkost, že měl přijít teprve čtvrtý.

 

Finále

 

Všichni chcípnou, vrahem je ona, jsme moc dojatí a mě se stahuje prdel z toho jak je to tuctový.

 

Připosraná čtyřicátnice za monitorem počítače píše kladný komentář, zatímco si holí kníra.

 

Jděte do píči.

 

Zvracím.

 

Konec

 

 

 

 

 


5 názorů

Philogyny
06. 01. 2020
Dát tip

"Připosraná šedesátnice za monitorem počítače píše okluzní komentář, zatímco si holí ... a přijde si krásná. 

S.

 


Kohelet
05. 01. 2020
Dát tip

*Připosraná čtyřicátnice za monitorem počítače píše ofenzivní komentář, zatímco si holí kníra a příde si krásná.

Připosraný K

 


Philogyny
05. 01. 2020
Dát tip

A nejste náhodou připosraný Vy? 

Protože podle sebe soudím tebe. 


Kohelet
05. 01. 2020
Dát tip

*Připosraná čtyřicátnice za monitorem počítače píše negativní komentář, zatímco si holí kníra a příde si krásná.

K


Philogyny
05. 01. 2020
Dát tip

Po čtyřicítce se mi narodilo třetí dítě, přišla jsem si krásná. I teď. Je mi Vás líto. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru