Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem asi těhotná...

05. 01. 2020
3
32
1682
Autor
Eternitas

https://www.youtube.com/watch?v=Np_Y740aReI

Na Silvestra jsem byla s Dannym

dveře od bytu se otevřely úplně samy

 

prcali jsme do rána jako dvě nadržený blešky

jo, šimral mě tvrdě svým strništěm na čičce!

 

a já že pro něj nemám žádnej dárek. . . 

 

 


32 názorů

Gogin
11. 01. 2020
Dát tip

fajn


Eternitas
07. 01. 2020
Dát tip Benetka

Ano, to prostě nepoznáš nikdy, no... /I/L/Y


Benetka
07. 01. 2020
Dát tip

...jedna věc jediná která mě napadá jako dovětek je,že NIKDY nebudu vědět/znát/cítit jaké to je BÝT TĚHOTNÁ... (iLy)


Eternitas
07. 01. 2020
Dát tip

Děkuji všem za milé příspěvky k mému těhotenství. díky všem... :) 


Benetka
06. 01. 2020
Dát tip

To mi připomíná... Jezdí ke mně jedna krásná mladá řidička. A jednou jí povídám,že abych jí naložil musel jsem si vzít pilulku aby mě nebolela záda. A Ona mě hezky "uzemnila": No... Já taky jedla pilulky. Ale je to na nic. Stejně jsem těhotná... :)


Eternitas
06. 01. 2020
Dát tip Benetka

Zboro, prosím vás, protože jsme se s Dannym neviděli o Vánocích, on zůstal v Brně u rodičů, víte? Proto ta fatální koncovka s dárkem, který jsem pro něj neměla, nicméně, něco se děje, tak možná za 9 měsíců! díky za zastavení, a možná máte pravdu, že ten začátek byl úplně nej a pak jsem byla asi víc ostrá, upřímná, prostě plná Dannyho...mlíčka... :) nashle a hezký nový rok


boží muka
06. 01. 2020
Dát tip

Hezký rychlý vstup do básně, čtenáře to hned pohltí


boží muka
06. 01. 2020
Dát tip

kuk:)))


Zbora
06. 01. 2020
Dát tip

Hezký rychlý vstup do básně, čtenáře to hned pohltí, v další strofě se to ovšem dost jakoby kazí. Kde zůstalo jemné tajemno? Kam se podělily nápadité rýmy? A závěr už je úplně fatální. Kde je nějaké ponaučení? Proč jsme najednou zpátky ve Vánocích? Vůbec tomu nerozumím. Hodnotím tuto nepisnost asitak 4 až 3.


Eternitas
06. 01. 2020
Dát tip

Pane Julian, takže vy tu osobu "boží muka" znáte?... Děkuji, že jste mi ozrejmil situaci. Paní Bohuna je asi smutná, že se usadila na mém díle... 


Eternitas
05. 01. 2020
Dát tip

je mi to líto, ale budu muset zablokovat nick "boží muka" - je svou povahou intrusivní a potenciálně nebezpečný pro mou literární práci a prezentaci.

děkuji za pochopení, tady nejsme na tržišti.


Eternitas
05. 01. 2020
Dát tip

Danny, jsi to opravdu ty? Ne, to není možné! Ty jsi přece nikdy nebyl na literaturu, vždycky když jsem si šla koupit knížku, tak sis skočil na jedno, abys neviděl, kolik utrácím za romány obvzlášť jednoho infomystifikátora...

A teď pláču... ne, já nechci už...


boží muka
05. 01. 2020
Dát tip

Jmenuje se prokopová a je to taková svině. Jakože provokuje literáty, ty zareagují a pak se jim směje. Je strašně ošklivá a zlá. Mstí se na tobě světu.


Danny
05. 01. 2020
Dát tip

ehm, něco podobného bych si asi musel pamatovat :)

tak o co tu jde? o jistý druh tzv. "zajímavého" humoru?

https://www.youtube.com/watch?v=iJ90ZqH0PWI


Eternitas
05. 01. 2020
Dát tip

Evženie, já jsem úplně mimo z toho nicku: "boží muka". Já se snažím být slušná, ale vůbec nevím, proč měl potřebu tento nick reagovat na můj umělecký projev? já jsem prostě úplně z toho hotová, a ještě se mi asi něco děje s tělem... díky, že jsi se zastavila :) 


Benetka
05. 01. 2020
Dát tip Eternitas

No tak ať se třeba voholí - byla by to pro něj zas až taková voběť?! Aby Tě při /leasingu/ neškrábal na pipince?! I když největší problém asi nastává když jsi sama čerstvě vyholená - to je pak zase citlivé jak prase!!! ;)


Evženie Brambůrková
05. 01. 2020
Dát tip Eternitas

Hlavně si to pěkně užít. O tom to je. :-)

Ale o čem je ta debata tady, to nevím. :-(


Eternitas
05. 01. 2020
Dát tip Benetka

Benetko, bylo to intenzivní jako povánoční výprodej elektroniky!

Mažu si to ještě konopnou mastí, mám to podrážděný... 

ty jeho vousy blbý, sakra! ale dobrý no...


Benetka
05. 01. 2020
Dát tip Eternitas

...sic lautr newim vo co gou ale to prcání muší bejt asi něco moc prímovního když jste to vydrželi až do samého rána!

Jo - a na těhotenství si počůrej ten papírek nebo co... I když asi to nejni stopro...... :D


boží muka
05. 01. 2020
Dát tip

Ruprecht! Ruprecht to byl! Žádnej egil, julián ani denny, s ruprechtem to máš! Dobrá volba;).


Eternitas
05. 01. 2020
Dát tip

Někdy člověk tak nějak blbne, viď? Dej se dohromady, máš tolik možnost v životě...Pokud máš pocit, že máš nějaké vlohy, talenty a nadání, tak je využij, hledej ty cesty a žij ten život naplno. Moc ti na to fandím. ahoj, viola :) 


boží muka
05. 01. 2020
Dát tip

Tedy přestávám. Výhružka osobní intervencí musela zabrat. Tak čau, ty, těhotná:))).


Eternitas
05. 01. 2020
Dát tip

Nechápu, proč zde zmiňujete jména autorů Písmáků? Co tím sledujete?

Jsem pohoršena vaší neurvalostí, přestaňte s tím, nebo vám osobně vyhledám odbornu pomoc.


boží muka
05. 01. 2020
Dát tip

a egila? egila určitě jó


boží muka
05. 01. 2020
Dát tip

Gogýn, denny... a j.f. juliána jsi už měla? doproručuju, ten je vám taky podobnej.


Eternitas
05. 01. 2020
Dát tip

"Prostější střecha?" - takže vy trpíte i dysgrafií...ježkovy zraky.

Nemáte někoho v okolí, kdo by s vámi došel do poradny. Jistě by se v nějakém okresním městě našla. Držím palce, moc. 


boží muka
05. 01. 2020
Dát tip

Héj, koukám na tebe z tý prostější střechy, bacha na to.


Eternitas
05. 01. 2020
Dát tip

Ne, s vámi se určitě nepotkám, protože jste strašně smutná a já už toho mám dost, možná právě teď se něco krásnýho děje a vy mi to nezkazíte...


boží muka
05. 01. 2020
Dát tip

nene, to na shledání FAKT nevypadá:)))


Eternitas
05. 01. 2020
Dát tip

Co to povídáte, paní? Jakej Denny? já žádného neznám...

Asi trpíte dyslexií, zkuste vyhledat odborníka. Nashle.


boží muka
05. 01. 2020
Dát tip

denny jako poslední mohykán zachraňuje literru, takže - nech ho bejt!

(a stejně tě jezdil gogýn, tak nekecej)

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru