Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

přibylo plotů a jiných dějin

06. 01. 2020
10
11
848
Autor
trojort

        Proč je z té dívky bezdomovec?
        Já ji přece znal.
        Znal jsem její krásné bradavky, když seděla na proutěné židli, a na očích měla zátky od desetistupňového piva.
        Milovali jsme se, jen když jsme se měli rádi, jak psal ve své básni Obelisk, pan Kainar.
        Dokázala se svým tělem neuvěřitelné věci.
        Jen kam až dala nohu.

        Myslím, že je zbytečné se dívat na hodinky.
        Prohlížet si tiket, zda-li na něm není výhra.

    Cítil jsem se dost podivně.
        Jako kdybych měl v hlavě pole na něž dlouho nezapršelo.

    Ďábel neznámého jména ponechal na zdi jen několik črt barevným sprejem.       
    Odzátkovanou láhev s vůni té ženy a její steny.
    Císařským řezem se pokusil uzavřít vstup do života.

        Já ji přece znal.
        Přemýšlel jsem nad mincí, co bych ji mohl dát.
        Panna nebo orel?

    Nebyla to deprese.
    Ani takové to skákání z okna s heroinovou jehlou zapíchnutou v paži.
    Byla to drobná bolest v podbřišku.
    Jako když odchází milovaná bytost na autobus a ve vzduchu visí pocit, že ji vidíte naposledy, aniž víte proč.
    Všichni máme své klíče od pekla.
    Kam se sakra poděl ten zámečník?
       
        Já ji znal.
        Ona mě nepoznala.
        Panna nebo orel?
        Byl jsem rád.


11 názorů

Lakrov
29. 05. 2020
Dát tip
Začíná to s nádechem erotiky a končí mlhou beznaděje. Nelíbí se mi to (co by se na tom taky po dočtení mělo líbit), ale tip dám.

lawenderr
08. 01. 2020
Dát tip

po pár desítkách eonů ... už fakt nuda:)

takhle mě to nenapadlo s tím orlem ... teď to máš v pořádku :)) díky za dokop


trojort
08. 01. 2020
Dát tip lawenderr, Kočkodan

...po orlu přichází nuda... ještě to vysvětlit Prométheovi,,, :)


lawenderr
06. 01. 2020
Dát tip

po prvního orla:)


lawenderr
06. 01. 2020
Dát tip

Moc se mi líbí ten začátek, teda až po orla ... konec mi přijde obvykle všednodenní:) teda na tebe - mám ráda kam až dokážeš svou fantazii dovést ... chodím užasle za ní


Tu drobnou bolest, jako když odchází milovaná bytost..........To je prostě tak dokonale vystiženo....


Philogyny
06. 01. 2020
Dát tip

Pamatuju si, vykládal jsi mi o ní. Mistrně napsáno, máš můj soukromý výběr, že.  :)


Kočkodan
06. 01. 2020
Dát tip

Já jdu komentátorsky ruku v ruce s Alegnou.


Alegna
06. 01. 2020
Dát tip

smutné, dobře napsané


boží muka
06. 01. 2020
Dát tip

(alkohol za nic nemůže, Nenávidim českou hospodskou "kulturu")


boží muka
06. 01. 2020
Dát tip

... Řikám pak: „Já se svejma vrstevníkama nebavim, to jsou všechno starý čuráci“. Ale to se jen snažim rádoby humorem vypořádat s podobnými pocity, „omluvit“ svou nucenou nespolečenskost. Ano, v naší kultuře komunikativnost a alkohol násilně spojujeme, ničíme tak mnohdy ty nejnadějnější a kolikrát i nejhodnější z nás. Nenávidim alkohol.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru