Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pochopila jsem a chápu

07. 01. 2020
2
8
681
Autor
Eternitas

Pochopila jsem, že to dítě vychovám sama.

Ano, bude mít zasněný pohled jako Danny a tak s námi bude napořád. 

---

Také jsme nahlédla, že na literární platformě Písmák se nacházejí lidé, kteří jsou smutní a vyhazují mě, touží po mém odchodu. Jenže já takové věci nedělám na přání někoho.

Tvořím a miluji, miluji a tvořím. Jsem esenciálně krásná...

---

Být šťastným člověkem, to se nesmí? 

https://www.youtube.com/watch?v=1o6LzM0wJHQ


8 názorů

Eternitas
07. 01. 2020
Dát tip Benetka

Děkuju moc, Evženie. Ty jsi taky tak svobodná jako já. Je dobré vědět, že je tu někdo na stejně krásné vlně. :) jsem za to vděčná...

Miluji slunce, moje srdce je z něho upletené! :) 


Evženie Brambůrková
07. 01. 2020
Dát tip Eternitas

Mrak se přežene a zase vyjde slunce.  Piš si dál o čem chceš. 

,,Není na světě člověk ten aby se zavděčil lidem všem."

 


Eternitas
07. 01. 2020
Dát tip Benetka

Benetko, ty víš, že já vím...


Benetka
07. 01. 2020
Dát tip Eternitas

Taky TĚ miluju! ;)


Eternitas
07. 01. 2020
Dát tip

Oj, ty kočoureeeeeeeee! za básničku máš jedničku, jsi prostě originál, to se tady moc nevidí. 

Benetko, tvou báseň jsem si teď deklamovala nahlas a mrazilo mě, bylo to dobrý, úžasný, vynikající! AUCH, máš u mě čokošku.... :))) zajíčku můj milý


Benetka
07. 01. 2020
Dát tip

A já zas nechápu nic.

Nechápu proč třeba mrznu.

Proč není venku hic?!

A kdy si zase jednou vrznu..?

Fuckt jednoduše nechápu!

A to vše ještě když navíc_

Ležíc na zádech tak nechrápu!

Snad měl jsem být zajíc...

:)


Eternitas
07. 01. 2020
Dát tip

Děkuji za zastavení, pane corriente libre. :) 


corriente libre
07. 01. 2020
Dát tip Benetka

:)jednou jsem o tomto četl zcela přesný vhled. Bylo to takto:

Na internetu může být každý kýmkoli. Tak proč ale je tu naprostá většina za dementy? 

Písmák to taky nevynechalo, i když by se mohlo zdát, že ta šance je větší..no, je dobré si uvědomovat, že každý okamžik je propojen s Tajemstvím. Ale dement má za to, že je spojen se svým názorem z pohledu stáda točícího se v kruhu.

I když je to cesta do pekel...neví, že o svém srdci a tichu vlastně nic nového neví. 

Řekl by jsem asi toto: když to co děláš nebude mít chybu, nikdo nebude mít na to tě kritizovat. Bude jen cosi mumlat a hatit si své vlastní šance. ..Ale asi tomu nebude chtít ani věřit:)

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru