Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neutečeš

10. 01. 2020
12
9
529
Autor
trojort

Ty povídačky v leporelech dětství dávno shořely v kamnech za velkých mrazů.
I svíce při nichž jsem četl knihy.
Vytřepal jsem obsah jedné z nich.
S písmenky vypadla poslední útrata z hospody.

Kdo by nechtěl být alespoň na okamžik šťastný?

„V podivném přeludu žije vesmír,“ šeptal mi do ucha Večerníček a já myslel, že umí jen pozdravit.
Jenže on se přece každého večera pohybuje mezi hvězdami.
„Nepoznamenáš si to?“
„Nemám tužku.“
„Tužku,“ řekl tak, že jsem čekal, že vytáhne špačka ze své papírové čepice, ale jemu se jen blýsklo v diamantových očích.
„Budu si to pamatovat.“
„To říkají všichni,“ řekl a odjel na své jednokolce, aniž by mě zamával.
Jen po mě hodil novinami, kde byl na titulní straně článek.

KDO VYKRADL KAPSY KRTEČKA?

Neměl jsem chuť něco takového číst, a tak jsem zachytil pouze jedinou větu...neměl po nich tolik toužit...,když jsem si z novin dělal papírovou čepici.


9 názorů

Lakrov
04. 06. 2020
Dát tip
Tahle "slátanina" má své vnitřní kouzlo. Tip.

lastgasp
17. 01. 2020
Dát tip

Pohodové. Bezva.


trojort
13. 01. 2020
Dát tip

...sleduji stále své dětství, jako bych tam něco zapomněl...nejspíš to tak bude... :)


bixley
12. 01. 2020
Dát tip

Bezva, lbí se mi ten Večerníček. T.


Benetka
10. 01. 2020
Dát tip

...před nějakým časem jsem si z mého rodného domu přivezl jedno leporelo z dětství které jsem asi miloval nejvíc. Je z roku 1972 a jmenuje se CVRČEK A MRAVENCI. Až už tu jednou nebudu tak možná také shoří v kamnech...



Alegna
10. 01. 2020
Dát tip

***


vytúžime si aj to, čo nechceme


lawenderr
10. 01. 2020
Dát tip

:) se nesměju - ten závěr je krutě krutý ... skoro dětský :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru