Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SMURFS RETARDED : Třetí Díl : . . . ve kterém mimo jiné bude zavražděn Smurf Šmoulinka Abel ! SPOILER ALERT !

13. 01. 2020
0
0
183

 

  Hero :

  name :   Smurf Šmoulinka Abel

  role :   Legendary Invisible Warrior ( for himself )

  drugs for role necessary :   Speed, Crack, LSD

 

 

[ FRI 17 : 47 ]

  Třikrát větší Gargamel než jak si ho Smurfové Retardi představovaly, dorazil k Bráně SmurfSity. Byl překvapený, že vchod je o něco vyšší než on - bál se, že se bude muset sehnout, aby prošel. Brána byla zavřená a na opakované volání a bouchání nikdo nereagoval. V 18:11 se na to Gargamel vykašlal a šel domů.

  Všichni Smurfové půl hodiny upřeně sledovaly Smurfa Captaina Jacka a čekaly, co z něj vypadne. Pak Smurf Captain Jack plně rozhodnutý prohlásil :

  "Už žádný Plány Bé. Odteď zásadně jen Plány Á. Ok ?"

  Ticho znamenalo souhlas.

  Smurf Captain Jack celou noc nespal a povídal si s Ghostem Smurfky Šmoulinky Neznámé. Jejich smyslná konversace vypadala nějak takhle :

  "Jackůůůů ! Zachraň mě ! Jsem uvězněná v Gargamelově Jeskyni !"

  "Ok !"

  "Jackůůů !"

. . . a tak pořád dokola . . .

  Další den ráno Smurf Captain Jack svolal Poradu. Zůčastnit se mohly všichni a proto se všichni zůčastnily. Dokonce i Smurf Šmoulinka Abel, který byl na veřejnosti vidět hodně zřídka. Výjimečně vážně vypadající Smurf Captain Jack začal slovy :

  "Existuje naděje, že na světě existuje ještě minimálně jedna Smurfka Retard . . ." a ukázal směrem ke Gargamelově Jeskyni.

  Všichni kromě Smurfa Šmoulinky Abela zpozorněly. Smurf Šmoulinka Abel z toho dostal záchvat smíchu a  v křečích se válel po zemi. To hodně dožralo Smurfa Captaina Jacka, který to myslel vážně a proto Smurfa Šmoulinku Abela ukopal. Nikomu taková Brutalita nevadila.

  Stejný den v noci se Ghost Smurfky Šmoulinky Neznámé Smurfovi Captainovi Jackovi neozval. Smurf Captain Jack z toho nakonec obvinil Gargamela. Uvěřil své Intuici, která mu nalhala, že ji pomstychtivý a hladový Gargamel zabil.

  . . . a tak Smurf Captain Jack ztratil naději . . .

 . . . a tak všichni Smurfové Retardi ztratili naději . . .

                                                                                                                 

 Velká Kniha Blbostí [ Gargamel ] : Kapitola "Visions" :

  13. Proč si Smurfové Retardi říkáte "Retardi" ?

  Vision 03a : Protože to je teoreticky možný.

   Vision 03b Protože je to možná pravda.

  Vision 03c Protože to nikomu nevadí.

                                                                                                                 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru