Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SOUTĚŽ V POEZII (2019) - Vyhlášení výsledků

16. 01. 2020
1
26
5157
Autor
Báseň_roku

SOUTĚŽ V POEZII  (2019) - Vyhlášení výsledků

 

Výsledky soutěže v poezii, kterou ve čtyřech kolech vyhlašovala v průběhu minulého roku  Gora pod nickem Báseň_roku.

 

Čtenářsky nejúspěšnější básně ve finále soutěže se umístily v tomto pořadí:

 

 

chaos a paběrkování bramborových řádků  Philogyny – 10 hlasů – 1. místo

Podzimní ráno – Gora – 7 hlasů – 2. místo

oči rybářovy – kvaj – 5 hlasů – 3. místo

 

 

světlo – atkij – 4 hlasy – 4.- 5. místo

Zimostřepy – muamarek – 4 hlasy – 4.- 5. místo

... a ještě tisíckrát – uhlík 1 – 3 hlasy – 6.- 8. místo

 ODE DNA – SantiE 3 hlasy – 6.- 8. místo

 Křtiny – Gora – 3 hlasy – 6.- 8. místo

 Sněhuláci – Nami 99 – 2 hlasy – 9.- 11.místo

 bezesná – agáta – 2 hlasy – 9.- 11.místo

 Doopravdy – SantiE – 2 hlasy – 9.- 11.místo

 zimo – kalip – 1 hlas – 12.místo

 

 

Děkuji – zejména soutěžícím za odvahu anonymně jít s dílem na Písmáka, ale rovněž hlasujícím, komentujícím i všem čtenářům! Gora.

 

 

 

 


26 názorů

Phil, v těch kvartálních kolech se může dát více tipů,  tři hlasy byly až nyní, ve finále.

Já také děkuji za odvahu - a tím za vznik básně, která je zcela ojedinělá!

V březnu - snad, podle okolností - proběhne I. kolo 2020, ale to se ještě bude avizovat.  Děkuji za zájem o soutěž.


Philogyny
04. 02. 2020
Dát tip

Děkuji každému, kdo přečetl a napsal. Moc.  Protože čtenář je ten nejdůležitější článek, ať chceme nebo ne. Kdyby nečetl, tak by ty básně byly jako hřbitovy s opuštěnými pomníky. Ríkám to pořád dokola, tak to cítím. 

Dala ven nesourodé zápisky z léta, kdy mi umřela máma. Měla bych poděkovat za pošťouchnutí. A tak, zas jenom to Děkuji. 

Škoda, že nešlo dávat více hlasů, mám z toho pak trauma. Asi začnu porušovat pravidla...začnu. A všem zůčastněným blahopřeji. ano


Díky, atkij, i tobě za přízeň, kterou věnuješ soutěži :-)


atkij
03. 02. 2020
Dát tip

tipujícím (automatické opravy dokážou divy:)


atkij
03. 02. 2020
Dát tip

Gratuluji vítězům a děkuji i všem ostatním - čtenářům, tipují čím, spolu soutěžícím, organizátorce:) 


Marku, díky i tobě!


Muamarek
03. 02. 2020
Dát tip

Prvním třem gratuluji, Goře děkuji a také všem, kdo mi dali svůj hlas. Pěkný den všem tu :-)))


Díky, Kočkodane...


Kočkodan
02. 02. 2020
Dát tip

Gratuluji zejména trojlístku Philogyny, Gora, kvaj (všem přistál v urničce i můj hlas) a děkuji Irčeza uspořádání tohoto nekrvavého boje. (povolební smajlík)


avi k vyhlášení výsledků 


Díky těm, kdo hlasovali, poslední možnost je dnes - do 24,00 hodin. Vyhlášení výsledků soutěže BR 2019 proběhne 2.2.2020.


Do dnešní půlnoci (s datem 31.1.2020) je ještě možnost hlasovat pro tři čtenářsky oblíbené básně ze soutěže probíhající v roce 2019!

Forma hlasování je výše popsána :-)


Podzimní ráno a oči rybářovy. Třetí ještě výběru později :) tyhle dvě jsou ale pro mne jasné.



K3
17. 01. 2020
Dát tip

Své hlasy věnuji:

muamarek - Zimostřepy

Gora - Podzimní ráno

Philogyny - chaos a paběrkování bramborových řádků


Nami 99
17. 01. 2020
Dát tip

Třetí hlas dávám :

muamarek - Zimostřepy


Nami 99
17. 01. 2020
Dát tip

Dávám tyto dva hlasy :

Gora - Křtiny

Gora - Podzimní ráno


a2a2a
16. 01. 2020
Dát tip

Dávám hlas (už jsem je uvedl pod jednotlivými básněmi, ale pro lepší přehled i zde) těmto básním:

Philogyni - chaos a paběrkování bramborových řádků

atkij - Světlo

Gora - Křtiny


agáta5
16. 01. 2020
Dát tip

dávám hlas phil a jejímu chaosu a paběrkování ... prostě nej  báseň


a2a2a
16. 01. 2020
Dát tip Báseň_roku

Je dobře, že se nepočítají tipy, ty by vůbec neměly ve zdejších soutěžích hrát roli, ale řekněme, podobně, jak to máte v hodnocení povídek, rozdávat tři rovnocené hlasy (U povídek to máte odstupňováno od 1. do 3. místa). Všiml jsem si v průběhu roku, jak jsou tipy při hodnocení zavádějící. Běžně se zde dohadovalo, kdo za kterou básní se skrývá, tipovali rodinní příslušníci a nelze vyloučit, že někdo z účastníků i blízkému okolí naznačil své autorství v očekávání přátelského tipu. A obecně, při telativně nízkém počtu tipů i u těch vítězných rozhodoval o pořadí třeba jen jediný tip (třeba právě ten od dítěte či spřízněné duše.) Když se rozdávají tři hlasy, kterých nakonec hlasující nemusí využít, neměla by to být povinnost, ale možnost, se možná zapojí i více hodnotitelů, protože si nebudou klást otázku, že raději žádný hlas než jen jediný, když by tak rád ocenil ještě někoho dalšího. A děkuji.


Jirko, moc děkuji za "nápovědu"... neboť probíhá teprve první den hlasování finále BR, ještě je čas změnit jeden hlas na tři hlasy. Napíšu těm, kteří již hlasovali, že mohou přidat další dva hlasy. Díky za odezvu, je to první ročník a nemožnost klasického "tipování" mne trochu rozhodila. 

Takže - ne jeden hlas, ale tři. VELMI děkuji za trpělivost, příště již bude jasněji:-)


a2a2a
16. 01. 2020
Dát tip

Podle mne je chyba, jestliže mají čtenáři možnost rozdat jediný hlas. Daleko objektivnější by bylo, kdyby každý měl tři rovnocené hlasy, protože je zde hned několik slušných básní a vybrat jednu jedinou ubližuje těm jiným velmi dobrým. Při třech hlasech by čtenářský názor byl šířeji a objektivněji zastoupen. Já mám např. velký problém dát jen jediný hlas a jaksi psychologicky opomenout jiné pěkné texty.


MAJKL65
16. 01. 2020
Dát tip

Hlasuji pro Atkij a její Světlo. Ostatním přeji good luck! Mirek 


Díky, Marku, za hlasování a názorný "příklad", jak asi... je možné i sem do komentářů napsat  /jako učinil Muamarek/, které básni udělujete váš jediný hlas, v ideálním případě i proč - nebo pod onu básničku, nebo obě možnosti:-)...

 


Muamarek
16. 01. 2020
Dát tip

Hlasuji tímto pro Chaos a paběrkování bramborových řádků (Philogyny). Toto dílo mne oslovilo svou poetičností, svými obrazy, svou jemností i hravostí.

 Jsou zde i další zajímavá díla, ale mám-li vybrat jediné, volím toto...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru