Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Haiku 2020/2

15. 01. 2020
9
7
699
Autor
verulinda

 

        řev  opilců

        do cesty se jim pletou

        kočičí hlavy


7 názorů

verulinda
16. 01. 2020
Dát tip

"no nic moc" a další věta u mého haiku, tak co jiného jsem si měla myslet? tak jste mi to vysvětlil, díky, pane teisane


teisan
16. 01. 2020
Dát tip

K avi...

Tak tady si nerozumíme - asi jsem se vyjádřil nepřesně (nebo to bylo jinak pochopeno), část věty "...ale pořád lepší než jakékoli vymyšlené rádoby vtipné haiku fikce..." se nevztahovala ke zde uvedenému dílku ani k tvé (vaší - nakonec proč to vykání, všichni si tykají) osobě, nýbrž platila obecně k některým zde uveřejněným rádoby haiku s naprosto hrubými chybami (haiku chybami ne pravopisnými) i když přesto slušně otipovanými. Naopak jsem toho názoru, že tato věta by se jenom minimálně (popř. vůbec ne) mohla vztahovat na tebou doposud zveřejněná dílka i když dílka třeba značně nemotorně napsaná (některá).


verulinda
16. 01. 2020
Dát tip

to nebylo vymyšlené a mně to připadlo vtipné, že se trefil, ovšem kategorii  jsem netrefila já, nejsem dobrá, jen to zkouším, víte? je to o životě, který občas není nic moc...


Gora
16. 01. 2020
Dát tip

Hlavy lepší než hřbety. 


teisan
16. 01. 2020
Dát tip

No...nic moc, ale pořád lepší než jakékoli vymyšlené rádoby vtipné haiku fikce.

TP


verulinda
16. 01. 2020
Dát tip

jj,  neměla jsem měnit to co je skutečné a co  vjem vystihuje, změním to, díky ...


Musaši
16. 01. 2020
Dát tip

Nemělo jít o historickou dlažbu "kočičí hlavy" ?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru