Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Litanie

22. 01. 2020
4
7
619

v chladivém bezvětří

les se modlí litanie

list po listu

 

nešpory před spaním

ze křiku havrana

zadrhly o skálu

 

budí se Morana 

usínej pomalu

 


7 názorů

Musaši
30. 01. 2020
Dát tip

Dnes jsem byl zvědavý, kolik dílek najdu zase zašifrovaných, ale nenašel jsem žádné, takže zašifrovaný "Pathos" si mohu zařadit do nevyřešených záhad. Doufám, že o mě kybermorana přestává mít zájem.



Musaši
25. 01. 2020
Dát tip

Morana po nás ještě nějakou dobu bude vztahovat svůj spár. Ale letos to ještě zatím není tak zlé.  Myslím, že to přežijeme a Moranu hodíme na jaře do potoka. Tip.

Chtěl jsem se zeptat : dnes ráno jsi objevil mou básničku Zachraňme pathos ! už v oné zašifrované podobě, kterou jí hekříci přisoudili ? Byla to totiž původně úplně normální báseň. Možná někomu mohla připadat jako skrytý útok na postmodernu, ale já jsem to tak nemyslel. Pokud se tedy třeba místní ajťáci rozhodli zašifrovávat příspěvky nepohodlných autorů, tak to jsme se už dostali hodně daleko.  A ani to nebylo v hlavním seznamu děl...

Mám dojem, že po mně začíná vztahovat svůj spár kybermorana.


Kočkodan
22. 01. 2020
Dát tip

Já jsem při čtení Nešpor nesporně neměl tendenci usínat.


Andělko, do wiki kvůli Moraně, havranovi, litaniím nebo nešporám?

PS dík za komentík


Alegna
22. 01. 2020
Dát tip

Morana se budí, alespoň ráno tu jistě byla


Andělka1
22. 01. 2020
Dát tip

kRÁSNÉ...ALE MUSELA JSEM DO WIKI...a POTÉ JEŠTĚ KRÁSNĚJŠÍ.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru