Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smrt

30. 01. 2020
7
25
1618
Autor
K3

Potlouká se po dálnici v protisměru a potácí se přitom, jako stará, zdánlivě nemotorná loutka...

 


25 názorů

K3
29. 03. 2021
Dát tip

annnie, docenil, a zvyklat se nenechám, to je zdání:). Docela často se mi stává, že co si myslím, že je dobré, naráží to na odpor. Už jsem otrlý. A jsem moc rád, že ty to vidíš přesně jako já.


annnie
29. 03. 2021
Dát tip K3

V dnešní společnosti je smrt jednoznačně v protisměru. Ale nemotorná je jen zdánlivě. Mám pocit, žes možná ani sám nedocenil, jak výstižně jsi to tady sdělil. Nenechávej se tak snadno zviklat komenty jiných! (Ani tím mým :) ) Výbornej pohyblivej obraz.

Hezkej den a tip a.


Lakrov
05. 06. 2020
Dát tip
Hlavně že nepotkalo... (mám na mysli toho dálničního protijezdce :-)

K3
04. 06. 2020
Dát tip

Lakrove, děkuju. To mě jen tak napadlo.


Lakrov
04. 06. 2020
Dát tip K3
Tohle je zvláštní "literární útvar", taková mini-mini, ale přiběh z toho kouká. Připomnělo mi to nejkratší Hemingwayovu povídku, o níž se tu před časem někdo zmiňoval. Tip.

K3
03. 02. 2020
Dát tip

elína m., máš pravdu, mohlo by se přidat. Ale asi by to bylo zbytečné, přibylo by jen slovo vyjádřené už v názvu.


elína m.
03. 02. 2020
Dát tip

já bych možná napsala. Kdosi se potlouká po dálnici...


K3
01. 02. 2020
Dát tip

Bohužel ne.


Musaši
01. 02. 2020
Dát tip

Možná, že smrt je opravdu někdy taková loutka Osudu, marioneta na nitích předem připravených událostí. Sled událostí ale není předem jednoznačně dán. O tom je mnoho scifi románů a filmů, třeba film Déjá Vu z roku 2006 s Denzelem Washingtonem. Viděl jsi ten film ?


K3
31. 01. 2020
Dát tip

Pro vysvětlení, původně místo loutky byla prostitutka, s tou chůzí, tak nevím.


K3
31. 01. 2020
Dát tip

Musaši, děkuji moc. Nečekal jsem, že to v někom vyvolá obraz děje. Právě tak jsem si to představoval. Pokud jde o tu smrt, tak se mi zdá, že se právě ona jen tak potlouká z místa na místo a čeká na své oběti. A vlastně se zároveň i potácí, tak to tam ještě dodám, dík.


Musaši
31. 01. 2020
Dát tip

Možná bych nahradil slovo " potlouká se ", které mi připadá docela nevhodné, slovem " potácí se ".    Jinak si myslím tohle s patosem nemá nic společného.   ...Smrt toho, kdo bude přejet může být stejně hrozivá a strašidelná jako osud toho, kdo někoho přejede, proto já ten krátký textík vnímám dvojznačně.


Musaši
31. 01. 2020
Dát tip K3

Velice zajímavá miniatura, moc se mi líbí. Vyvolává to ve mně filmový obraz : hustě lije, je noc a světla aut kloužou po shrbené postavě v kapuci, která se v protisměru potácí na kraji dálnice...   Tip.


K3
30. 01. 2020
Dát tip Gora

Jinak děkuju všem, berte to jako chvilkovou představu, nic víc:).


K3
30. 01. 2020
Dát tip

Mandragoro1, když zaútočí tak už většinou nic nejede. 


Emule
30. 01. 2020
Dát tip

je to divný


.
30. 01. 2020
Dát tip

Nezlobte na mě, ale kdyby jsi na ty dálnici stal ty, tak by mi to vůbec nevadilo


Gora
30. 01. 2020
Dát tip

Smrt patří ke koloběhu života, jen ji lidé vytěsňují, jako by nebyla...

Asi tuším, Karle, cos chtěl vyjádřit, škoda, že tady není ta první verze, abych byla víc v obraze... když myšlenku zbavíš patosu, nahradíš "ohraná" slova - možná vznikne něco zajímavého...


bixley
30. 01. 2020
Dát tip

Momentálně se potlouká po Wuchanu... 

Ne, je to docela zajímavá metafora. T.


zvedavec
30. 01. 2020
Dát tip K3

čožejaviem - podľa mňa to tu má miesto podobne, ako všetko to ostatné, čo tu nachádzam

a teda - je na tom niečo - a nie je to "sranda"

hanbím sa priznať, že minule som v protismere bola na chvíľu ja  - i keď nie na diaľnici


K3
30. 01. 2020
Dát tip

Zbora a Philogyny, jen tak mě to napadlo, máte pravdu, nepatří to sem. Unáhlil jsem se.


Philogyny
30. 01. 2020
Dát tip

povzdech


Zbora
30. 01. 2020
Dát tip

Promiň, tohle je patos jak prase a nějak k němu v textu chybí odůvodnění. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru