Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vysla mi kniha: The Predictive Value of Fortune Cookies

03. 02. 2020
20
12
1475
Autor
Vaud

Sorry, nenam diakritiku (stejne mi nejaky Captain Obvious napise, ze nemam diakritiku) 

 

Zdar a silu, 

 

       po nejake dobe mi zase vysla na Amazonu knizka The Predictive Value of Fortune Cookies.

 

Moje prvotina se jmenovala Nejezte hribata! a dobre se prodavala, protoze si ji lide pletli s kucharkou ci life-style literaturou.  Rada Cechu byla nejaky cas na bezhribatove diete a dari se jim opravdu skvele. Pak jsem napsal knihu fejetonu Doktor na cestach, ktera zatim odpociva u me doma v supliku, ac je z 98% hotova.  Muj nakladatel chtel, at tam neco prepisu a ja jsem byl linej. Ted jsem si to po sobe znova cetl a mel pravdu. Nakladatel a maminka maji vzdycky pravdu. Jak nerad opravuju a edituju, tak jsem misto toho napsal dalsi knizku a tentokrat anglicky. Jmenuje se The Predictive Value of Fortune Cookies (neptejte se me, jak by se to dalo prelozit do cestiny). Kniha uzrela svetlo sveta na magicke datum 2.2.2020 a to pouze v elektronicke forme na Amazonu, protoze podle me ten clovek, co ma na starosti tistene knihy jeste touhle dobou spi. Napsal jsem ji pod obcanskym jmenem Michal Konstacky, protoze jsem radu let trestuhodne zanedbaval svuj nick Vaud. Jesti mate zbytecne 4 dolary, tak je jednim klikem vase :-). 

Jsem pryc z domova uz nejakych 13 let a pisu o tom, jaky to je prestehovat se do Spanelska a pak do Svycarska a nezblaznit se z toho. 

Asi budu mit podcast a mozna i vystoupeni na FuckUp night, tak treba tam! 

Jeste - k Hribatum mi delal ilustrace Pavel Kantorek, coz byla nase legenda kresleneho humoru. Doktor na cestach ma titulni stranku od silene bajecneho Ivana Kremecka z Trnek Brnek, se kterym nas poji dlouholete pratelstvi a k posledni knize mi nakreslila obalku tajemna Oipooik, coz samo o sobe laka knihu vlastnit, protoze je jina. 

Konec hlaseni!

Vaud 


12 názorů

diderotka
09. 02. 2020
Dát tip Vaud

V angličtině bych to také nedala. Ale gratuluji, že se po literární stránce tak daří.


noano
05. 02. 2020
Dát tip Vaud

..pořídím si ty Hříbata...ať je co číst v balnici...neprasknou štychy?


Přijmi upřímnou gratulaci. U mne to ale bude jako s filmy z kina. Na ty si počkám doma a u tvé knihy na český překlad. :-)


Norsko 1
03. 02. 2020
Dát tip Vaud

Tvůj humor mě baví. Vivat!


vesuvanka
03. 02. 2020
Dát tip Vaud

Gratuluji :-)))


Vaud
03. 02. 2020
Dát tip

oooooh ,diky diky diky!!!! To mi udelalo velkou radost! 


Zbora
03. 02. 2020
Dát tip

Anglicky takřka nevládnu, ale knihu koupím své ženě, která zase nemluví skoro nijak jinak, než anglicky (máme velmi harmonické manželství).

Hříbata právě čtu. Humor té knížky je ideální pro tyto chmurné dny bezčasí (tedy u nás doma v ČR - nevím jestli si vzpomínáš, taková malá země na východ od Německa). Mám ji půjčenou z MK Praha, ale čekal jsem na splnění rezervace 4 měsíce (což o něčem asi vypovídá). 


Zordon
03. 02. 2020
Dát tip

Jdu koupit.


Vaud
03. 02. 2020
Dát tip

ales-novak - ja jsem kdysi dostal darem Tvou knihu (a moc se mi libila), tak se samozrejme pokusim revansovat a zaslat :-) 


aleš-novák
03. 02. 2020
Dát tip Vaud

hříbata mám, tak si dám i tuhle...sice by mi víc vyhovovala němčina, ale aspoň mám nějakou chalenge...:o) piš, barde, střádej...:o)


Vaud
03. 02. 2020
Dát tip Gora

Diky moc, ja jsem koukal na nejaky statistiky a v anglictine me cte nekdy az 40 tisic lidi po celem svete, coz je vic nez cesky. Nicmene jeste dopisu tu cesky psanou a uz pripravuju dalsi anglicky. 


Gora
03. 02. 2020
Dát tip Vaud

Blahopřeji, škoda, že knížka je jen v angličtině... přeju jí spokojené čtenáře.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru