Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výlet

Výběr: Zbora
06. 02. 2020
13
12
1083
Autor
Norsko 1

 

 

Výlet

 

 

Ženská, když nehovoří

má pocit

že snad ani nežije

Nic neříkej

Jedeme lanovkou

Oba

Panoramata

Pojď

si to jenom užít

 

 

 


12 názorů


fialka...
07. 02. 2020
Dát tip

Pro mne příjemné :-)


Zdenek17
06. 02. 2020
Dát tip

Mluvení je prý výrazem otevřeného srdce !

Žena se zavřeným srdcem, je dobrá tak

nejspíš, jako model malíři !

Když se chlap vrátí z hospody a doma 

je ticho, tak má pocit, že je už mrtvej !

 


Zbora
06. 02. 2020
Dát tip

Bez připomínek a s hlubokým pochopením :)

A klidně si tady i zavýběruju. Besesporu se najde spousta lidí, co tuto milou drobnost nebudou chtít ani považovat za poezii. Určitě je možné tady vyčíst autorovi, že celé tohle téma je tak opoužívané, že se mohl alespoň pokusit uchopit ho nějak nově. Mně se naopak líbí, že namísto toho, aby téma rozvedl, osekal ho na dřeň. Tady už nic nejde ubrat. Přičemž zůstává srozumitelné jako návod na rozbalení pytlíku špaget (a to je jeho účel). Navíc já osobně nacházím vzásadě všechno, co mám v poezii rád. Úspornost, příběh, náladu (tady vpodstatě hezky vykreslenou jen třemi slovy - lanovkou, oba, panoramata). Celý text mi připadá jako takové trochu ukecanější české haiku a vážně se mi líbí jeho bezprostřednost a zvláštní vztah ufrfňanosti s něhou.


Musaši
06. 02. 2020
Dát tip Gora

Dávám tip, i když znám i nemluvné ženy, které by tě jen v lanovce tiše držely za ruku a užívaly by si s tebou tu krásu. Ne všechny ženy jsou ukecané. Pro některé je důležitější být spolu.


Andělka1
06. 02. 2020
Dát tip

To ale vymyslela Příroda, Evoluce, Vesmír, Stvořitel ....

Mluvit musíme u ohně,  se dorozumívat skřeky už od pradávna. Tolik úkolů je v té jeskyni...kvůli přežití. Muž Mamuta musí lovit potichu. 


Marcela.K.
06. 02. 2020
Dát tip

Kdyby tohle tvé dílo nebyla jen fixce, musela bych být chlap :-)


Norsko 1
06. 02. 2020
Dát tip

Díky romane


Norsko 1
06. 02. 2020
Dát tip

Dík Danny


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru