Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zájezd (minutová hra)

08. 02. 2020
9
7
700
Autor
Zordon

-Cestovní kancelář Chronos, prosím?

-Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat, jestli skutečně prodáváte zájezdy v čase a jestli je opravdu každá první cesta zdarma?

-Samozřejmě, jaké datum byste si přál.

-Pátého pátý devadesát pět. To jsme měli svatbu.

-Musím vás ale upozornit, že v minulosti nesmíte nic měnit.

-Ale co vás nemá. Já si to chci jen znovu užít. Tak dobré větrníky jsem od té doby nejed‘.

-V pořádku. A kdy byste chtěl vyrazit?

-Moment, ještě jsem se chtěl zeptat, jestli jsou ty zájezdy pojištěné…no jako kdybyste třeba zkrachovali, tak abych se dostal zpátky.

-Jak to myslíte, zpátky?

-No zase do této doby. Víte, tu kocovinu druhý den bych nerad zažil znovu.

-Ale jak byste chtěl cestovat z doby, kdy cestování časem ještě nebylo vynalezeno?

-No tak to jste měla říct hned. To jsem s vámi nemusel ztrácet čas.

-Tuhle ztrátu času jste měl grátis, byla to vaše první cesta. Na slyšenou.


7 názorů

Cha cha cha! A to som si myslela, že to nebude poistené a pošle tam svoju manželku! Cha cha cha!  :-)


lastgasp
13. 02. 2020
Dát tip

Zdařilá ochota. Bezva.


trojort
11. 02. 2020
Dát tip Zordon

...to jsou ty dodatky smluv malým písmem...


Andělka1
08. 02. 2020
Dát tip

***


Diana
08. 02. 2020
Dát tip

:-)


Kočkodan
08. 02. 2020
Dát tip Zordon

Přečtení tvého dílka pro mě nebylo ztrátou času. ;-)


Benetka
08. 02. 2020
Dát tip Zordon

Pobavilo! ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru