Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osemročný

09. 02. 2020
10
6
552

„Jurka predsa len preradili do špeciálnej školy. Hanka má k synovcovi blízko. Jej sa zdôverí, keď ho niečo trápi,“ začína moja najstaršia.

„Cíti sa previnilo, akoby urobil niečo zlé. Sú tam všelijaké deti, aj s Downovým syndromom, nevie si zvyknúť. Hanka je úžasná, obdivujem ju, má taký nadhľad a všetko mu vie vysvetliť."

Jurko, ty nie si zlý. Ty si nemysli, že si horší ako ostatné deti. Ty si nič zlé neurobil. Si len iný, ale nie horší. To len dospelí ľudia sú bezradní, hľadajú spôsob, ako vás viac naučiť, a preto vás dali spolu, do jednej skupiny, aby to zvládali ľahšie,“ zlomí sa hlas mojej drsňáčke, keď o tom hovorí.


6 názorů

hoci  trochu oneskorene, všetkých vás zdravím a ďakujem za priazeň


srozumeni
15. 02. 2020
Dát tip

Vybavila se mi maminka Foresta Gampa. Ta to také uměla vše pěkně vysvětlit. Hezké...***********


K3
10. 02. 2020
Dát tip

Hodně záleží na učitelích, aby vysvětlili ostatním o co jde, a jak se sami k tomu mají postavit.


Lerak12
10. 02. 2020
Dát tip Entropia

I hrubá kúra jizvou obnaží dřeň... 


Kočkodan
09. 02. 2020
Dát tip Entropia

Hanka opravdu zvolila ta nejlepší slova. Snad si Jurko přece jen zvykne.


revírník
09. 02. 2020
Dát tip K3

Ach ano, to bezradné vyčleňování některých je velice smutná věc.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru