Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Gita - muj pribeh kapitola dvě

11. 02. 2020
0
1
194
Autor
Mc

Gita můj příběh,kapitola 2 - sexualní oriantce a impulsivita v komunikaci Takze vratím se zpet Drive jsem byla hroznej afektak.Coz jsem vlastne dodnes,mam to napsané v posudku psychiatrie. Musela jsem pochopit,ze nemuzu kazdemu na potkaní vypravet co se mi stalo. Chtela jsem tak moc aby byl nekdo stejny jako ja a zatim se mne kazdy jenom bal. o co horsi to bylo v dospelosti nevahala jsem o svem zivote vykecat vsehno v zamestnani a na rande a na internetu a vsude. A proc,no oni se ptaji a ja odpovidam.Co mam odpovidat,nucené lzivé odpovedi které z fleku vysypu z hlavy uz jako dite?Nelogické,hnusné mam to naucené je to zivot a ja neumim lhat a nevim proc bych mela. jsem tim vlastne extremne jina mezi lidma a také extremne odmitana. kolikrat me vyhodili z prace,Nekdo rekl hele ta holka je z decaku. Coze decak tak to je urcite pastak tak to vona urcte je nakej zmrd co krade,dejte ji vypoved. Coze ty jsi na ulici vubec na to nevypadas chudaku. Coze to je beztak naka fetka a bude nam tu vypravet jak si chce vydelat na ubytovaní ale ze bude asi nevyspala a divna. Bez tak ma naky kamarady kterým bude markovat zbozí za jinou cenu nez normalne,zlodejka fetka vyhodit. Co jsem se naucila ?Nemluvit o osobnim zivote s nikym neznamím,ale vydrzi mi to ?Ne vubec jak zacne konverzace,padají otazky,hovorim odpoved,kter není lziva nejde mi to nejde mi to. Jsem afektivní impulsivní tip. Emocne nestabilní typ se sklony k impulsivnímu jednání.Diagnoza F30 A je jich více. K hranicní poruse osobnosti patrí spousta jinných dusevních poruch. Panický strach,paranoia,halucinace,hlasy,tezké deprese,uzkosti,sebevrazdene jednaní,sebeposkozovní.Destruktivní chování.Zlost,plac,vztek,agrese,lítost.nenavist,cernobíle videní sveta - jinný neexistuje jen cernobílí svet.Promiskuita. Co ale cítím ja a jak se vyrovnavam s temito hnusnými slovy co mi nalepí doktor na celo? Predevsim láska.Miluji lásku,jsem strasnej precitlivelej zmrd.Jsem chobotnice. Rada se mazlím a věnuji své city i svému partnerovy.Dokazu se objimat celé dny mam vetsi citlivost pro doteky,davam najevo emoce uz jen dotykem,slovem a také sex .....sex je se mnou jiný,prozívam ho s láskou. Mam jednu vlastnost ktera mi je cizí,presto je to podobné. Nejsem promiskuitní,nemam rada cizí muze v posteli,to vymenovní sekretu,sahaní na naheho cizího muze hned první den to by me pripadalo jako kdyz soulozim s nafukovacim panakem,který umí mluvit,protoze nema zadný predchozí pribeh,nedal mi najevo lasku,nerekl mi ze o me stojí více do budoucna.Vzdycky jsem musela toho partnera trochu poznat. Ano i Tomase jsem musela poznat ,bohuzel nejsem ta co stalkuje profily na fb ani co se vyptava sousedu a kamaradu co je zac.Skoda asi bych mela. Takze proc nejsem prominskuitní ale jsem hranicní? Protoze rada fotim,fotim akty.Fotim se naha. Ne nejde o zadné porno,není to tak jak si lidé myslí,ze modelky mají s fotografujícím sex. Nekteré mají,tyto zeny jsou jiz povetsinou prostitutky,ale ja ne,ja jsem fotomodelka a mam rada extremní prostredí ,miluju krasné spodní prádlo sexy vohoz ale jen pro svému muze doma. Co tím chci naznacit,promiskuta se mne netýká,ale za to fotim nahé fotky,cím mam s erotikou tak trochu zkusenoti v jiné oblasti.Také mam zvysenou hodne zvysenou sexualní potrebu,ne nepotrebuji si kvuli tomu hledat muze ze zoufalství.Ale kvuli teto vlastnosti se ke me bývalí milenci chtejí vracet az primo otravují,otravují klidne rok nez je to prejde. No bohuzel Tomas k nim nepatrí on je totis devka sám a proc bohuzel?Protoze jsem jako slon miluju ho az za hrob. On jediny me objal a miloval,on jediny mi vyznal lasku a ja blba mu naletela. On jediny mne nutil mít sex nekolikrat denne on jediny mne sexualne mucil. Sex s nim nebyl vubec nezný ani nijak nicím zvlastní ze bych ho mohla chvalit. Ale byl sexualne zdatny coz se mi libilo,venoval se mi ale byl despotický. Mam jednu sexualní uchylku,jsem submisivní. Jsou lidé,kterí se delí v sexu na dominantní a submisivní role,které se jim líbí. Zazila jsem to poprvé ale citim ze to stejne je takto to pravé. Co znamena být sexualne submisivní? To znamena ze se patrtnerem nechate ovladat,musite poslouchat na slovo,jeho prani a musite byt po vuli. Submisivni osobnost se necha ponizovat coz neni extremní ale patri tam treba sprosta slova neco jako ty jsi dobra devka,kurva nebo neco takového. Potom treba tahaní za vlasy ,decentní skrcení,trochu té agres ,pouta,provazy,ovladaní. Takze to byl Tomas miluju ho protoze byl sexualne zdatný jako ja a miloval mne láskou ktera se promenila v nenavist. Proc písu vlastne o sexu? Protoze nejsem promiskutní,ale jsem hranicní a mozna se v techto vlastnostech nekdo i pozna. Také o tom pisu,protoze uz z psychiatrie vím ,ze to zapada do sebe. Mam zvysenou toleranci vuci nasilí,nasilným lidem,které jsou mými partnery,anichz bych vedela ze jimi jsou. Vyhledavam extremy a zlo. Ne ze by mne to tesilo ale patri to mezi destruktivní jednaní a sebeposkozovaní. Budu mluvit sama za sebe a hovorit slovy mých psychiatru v minulých i soucasnych kontrolach- Ptam se své doktorky ...... paní doktorko proc jako miluju svého tyrana,proc si nereknu je to zlý človek bud rada ze tu není ,jsem zavisla na jeho ponizovaní a facky protoze vzdycky prisel a omluvil se a dal mi tolil,tolik tolik lasky. s tím sexem jsem se nepriznala ale myslim ze to ma to pravé pouto k nemu. Odpoved zní.....Gito protoze jsi zila s rodici kterí na sobe pachali nasili,tvuj otec je tvym vzorem. ty jsi zvykla vychovana videt lasku a vztah uplne jinak nez ti druzí. Kdyz prijde nekdo hodný,nekdo kdo bude klidný nebude te to bavit. Prisla jsi o tatu a o mamu a musis je najit,dokud je nenajdes v jinem budes mit porad agresivniho partnera. Ale musis zmenit pristup neber své rodice za dobré,musis si je v hlave vymenit za jiné. Ti co te opustili te opustili jako rodice,proto mas destruktiní jednaní. Mas pocity na sebevrazdu prozivat to znova a znova dokola to je deprimující. Potrebujes si nekam zalezt nekam utect a rict pomoc,potrebuju obejmout,utesit milovat,pochopit ale ten clovek je nikde,nemohu ho najit protoze nejsem promiskuitní. Potrebuju najit tatu s mamou,chci sve ztracené detsvi,chci s nim zestranout nevyrovnala jsem se s odloucením. je to psycho ale mozek je takto ovladan.Chudak chlap nakonec je v roli nekoho jineho a za vsechno muzu ja...no proste nemocnej kripl. Toto mi rekl i terapeut arteterapie v Kosmonosich,namalovala jsem si u neho rakev s osobou a retezi a nakonec jsem to byla ja a bylo v nem namalovano,pomoc hledam lasku,potrebuju utesit jeste ziju,jeste tu jsem nezakopavejte mne do hrobu. Tak si ulevuji.Riznu se ziletkou a uvazuji nad sebevrazdou? Proc zrovna tohle mi dela dobre? Protoze uleva prijde az to zlo vykoupim vetsim zlem,musí to byt vetsi psycho nez to moje. to mi rekla doktorka. treti kapitolu venuji sebeposkozovaní a vzhledu extremniho hranicare-jsme totis vsichni stejny asi jako downuv syndrom i my mame jisty vzhled kterými hranicare poznate.


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru