Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tichá veverka

11. 02. 2020
3
8
695
Autor
Crossfitter

---

tichá veverka

orkán láme koruny

sklizeň ořechů

---

 


8 názorů

Crossfitter
12. 04. 2020
Dát tip

Ahoj, D.,

jsem rád, že se líbilo, díky za komentář. 5-7-5 (a obecně i haiku) - píšu hlavně pro trénink práce na malém prostoru - vím, že to nejsou žádné skvosty, ale někdy musí být člověk, a to i v poezii skromnější na prostor (což neplatí pro veverku) i filozofii (což neplatí pro ořechy). 

Měj fajn neděli! 

T. 


Pro mě ta tichá veverka je naprosto v pořádku - vyjadřuje to napětí/rozpor, vzhledem k tomu orkánu - možná je to obyčejné slovo, ale k té veverce se to prostě hodí, možná i pomalá by byl dobrý protiklad, ale sleduji, T., že přesně dodržuješ doporučené schéma haiku 5-7-5, takže tichá... jo, beru zpět, "pomalá" by nebyla to pravé ořechové (pro veverku určitě :-D).

Takže líbí, moc, mám ten obraz před očima (a za oknem :-) )

Díky, D. 


Crossfitter
13. 02. 2020
Dát tip

Může to být tak jak píše Worm. Jsem rád, že báseň vzbuzuje alespoň nějaké představy. :) 

Díky, T.


Worm de Flour
12. 02. 2020
Dát tip Crossfitter

Proč je ta veverka tichá? Neleží chudák náhodou mezi těmi větvemi a ořechy na zemi? Kdo ví...


Gora
11. 02. 2020
Dát tip

Možná spíše akční než tichá, anebo veverka v šoku :-)) - jako mini milé... 


Danny
11. 02. 2020
Dát tip

:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru