Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čučky 2

13. 02. 2020
12
6
699
Autor
agáta5

 

s hledačkou do polí

hledání nebolí a ani vrstvení

těl

šlapu ti na paty

polykám slabiky

a taky oblázky

do kůry mozkový  křídla a dech

 

čteme se v Mášině slabikáři

poprvé dětsky a dost

až půjdem do schodů

trochu mě popostrč ať můžu vyletět

do světa

vikýřem

a nebo

miluj


6 názorů

agáta5
06. 03. 2020
Dát tip lawenderr

čtu si vaše komentáře a je mi u nich fajn... děkuju vám všem 


Philogyny
16. 02. 2020
Dát tip

beze slov...


Benetka
15. 02. 2020
Dát tip

...a nebo MILUJ...


Dalo by sa pochopiť aj tak, že Máša vytvorila vlastný šlabikár. To by znelo ako pekná výzva. Vytvor šlabikár a nebo miluj!


Kočkodan
13. 02. 2020
Dát tip Gora

Já na tebe hledačku nepotřebuji, jako oblíbená mi přiletíš až pod rypáček.

V první chvíli jsem počítači rozuměl “polekám” slabiky, což je samozřejmě nesmysl. Z tebe slabiky, slova a verše z nich složené žádný strach mít nemusí. A my čtenáři také ne.

A doufám, že má Mášin slabikář klásný oblázky. ;-)


lawenderr
13. 02. 2020
Dát tip

vrstvení těl mě trochu bolí:) přijdou mi neživá ... ale jinak jsem na výletě s Agátou, máme hledačku a malý hlad, vždyť máme slabiky a oblázky. Jsme zadýchané křídlatice - ten slabikář nechávám prťatům, ať se o tebe taky chvíli starají ... jsem už trochu dýchavičná, do schodů se můžeme strkat navzájem  ... - a letííííím. Poleť! :))) .... překlad do lewandulího jazyka. Zab mě nebo miluj, ale nebij:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru