Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

uchází

16. 02. 2020
14
14
1001
Autor
B.Ezejmenij


přicházím k němu bez ohlášení
aby ho nenapadlo uklízet
bojím se totiž
aby si z koutků nevymetl
skleněnky reliktního záření
co se tam zakutálely
o květné neděli


zatím je věčný 
už ale také vrhá stín
dozrává, stáčí se
hrozny poznání

 


14 názorů

elína m.
03. 03. 2020
Dát tip B.Ezejmenij

No vidíš, skleněnka se objevila dokonce i v kritikách. Písmák je místo plné kouzel a čar. 


To byl můj názor, nechej, má určitě i přes to všechno pro Tebe význam :-)

a děkuji i za to smazané :D


B.Ezejmenij
27. 02. 2020
Dát tip

květina: pravda. Zatím nechávám květnou neděli, časem se asi zbavím i jí. :-)  Dík. 


expresivní!

poslední dva řádky za mě v první části - nadbytečné.. a příliš určující :-)

t

 


Cink


B.Ezejmenij
20. 02. 2020
Dát tip

a2a2a: No vidíš. Mentorování vyhodím oknem a ono se vrací dveřma i s mladejma. :-)


Lnice
19. 02. 2020
Dát tip *skleněnka*, B.Ezejmenij

líbí


a2a2a
18. 02. 2020
Dát tip

výtečné, není co dodat, snad jen, ale to nic nemění  na tom, že mne báseň velmi zaujala a líbí se mi, pojetí druhé sloky je oproti náznaku z první sloky, že hledáme rozřešení, v konci silně nejen varující, ale i mentorující.


B.Ezejmenij
18. 02. 2020
Dát tip

Děkuji za zastavení. 

elína: no vidíš, ztracená skleněnka. Ani jsem si nevšim, ale nejspíš tam někde zasutá bude :-)


Alegna
17. 02. 2020
Dát tip

***


elína m.
17. 02. 2020
Dát tip Entropia

Opravdu zvláštní duchovní lyrika. Přemýšlím, jestli s těmi skleněnkami nenarážíš na jistou Čapkovu povídku. Rozhodně tip.


Danny
16. 02. 2020
Dát tip Gora

Paráda.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru