Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hráč

18. 02. 2020
12
9
689
Autor
Danny

zkoušel hrát život
jako počítačovou hru
zapomněl, že je
víceuživatelská


9 názorů

Tohle je trefné :D. Ale naštěstí dnešní hráči znalí mmorpg her jsou na toto připravení :)


lastgasp
29. 02. 2020
Dát tip

Chybami se člověk učí. Nejvíce se poučí, když něco jen zkouší.


onaline
27. 02. 2020
Dát tip

Děkuji. Omlouvám se za nepochopení díla. Nikdy jsem počítačovou hru nehrála s výjimkou Písmáka. Až díky Tobě vím, že je možné hrát počítačovou hru ve spolupráci s někým, proti někomu :-)


Danny
27. 02. 2020
Dát tip

onaline: spíš to mělo být o tom, že byl příliš sobec/solipsista, ale interpretaci básně se meze nekladou. jinak klidně tu diskutujte, nevadí mi to.


onaline
27. 02. 2020
Dát tip

Děkuji, Ali, pověřím tím jednu z mých osob :)

Danny, promiň, že si tady z toho děláme diskuzní kroužek. Pochopila jsem správně, že Hráčovi někdo kafrá do života? Výhodou může být, že i on má k dobru víc životů ;)


Alenakar
20. 02. 2020
Dát tip onaline

onaline,

formulace "proč nosit na trh vlastní husí kůži"(?) se mi moc líbí. Mohlo by to fungovat jako zárodek příští básně. Nechceš to trochu rozvést ?


Alenakar
20. 02. 2020
Dát tip onaline

Víceuživatelská hra je přínosem. Horší je, když někdo hraje pořád jen sám proti sobě a namlouvá si, že vyhrává. Tip.


onaline
18. 02. 2020
Dát tip

tip za rozveselení

hned se mi vybavily chvíle, kdy bych brala, aby za mě někdo zaskakoval :-) proč nosit na trh vlastní husí kůži


Diana
18. 02. 2020
Dát tip

:-)*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru