Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Gita - Muj pribeh kapitola čtyri

20. 02. 2020
1
5
308
Autor
Mc

GITA -MUJ PRIBEH - KAPITOLA CTYRI Ahoj jsem zase zpět i se svým sileným pravopisem zdravím gramar nazzi. Jak jsem jiz zminila v predchozich kapitolach jsem zena s emocne nestabilní poruchou osobnosti rika se ji Hranicní. Jsem Hranicarka je to zname pod slovem Borderline. Toto slovo mam vytetovné na krku - znamena tenka hranice. Vysoka precitlivelost vuci slovum a skutkum lidí. Nevím vlastne zda toto bude kniha nebo spíse telenovela na pokracovani,mé tvorivé ja vzdycky s necim zacne a potom se rozvine.Dostanu se nekam doprostred a nema to konec. Nekdy veci své vyrobky ukoncim a v nekterých se mi zlíbí. Kdybych vam mela rict,co vsechno uz jsem vytvorila,jelikoz kazdy den mne ma hlava nutí tvorit,tak by mi nestacila stranka. Pletu rasta copanky sama jej nosim uz nekolik let,stale si petu vlasy do rasta copanku. Take jsem zacala s tetovaním,jenomze se mi rozbil zdroj tak ted netetuji az budu mit penize na nový. Neumim malovat ale umi dobre obkreslovat a tiskat barvu na kuzi,dokazu ten obrazek vobjet jehlou celkem fajn,jen to stinovani mi dela problem. Dlouho jsem nepsala dalsi kapitolu,mela jsem opet spatné období. Mam totis mnoho léku na utlumení emoci a uzkosti,momentalně prozivam prisernou krizi v zivote,kterou jsem jeste nezazila. Zazila jsem domaci nasili,vetsi nez jsem zazivala ted. Zazila jsem mit despotickeho partnera a zazila jsem mit vedle sebe narkomana. Zazila jsem svou zavislost na alkoholu a decentne i na Marihuane,ale vsechno odval cas i ty vzpominky a detox uz ani drzet nemusim,jsem si jista ze ty podpurne latky jsou mi odporné. Po mnoha letech jsem mela jeden relaps a to diky pritelovy,který je velmi tezce zavislí na nitrozilnich drogach. Po té co jsem se rozesla se svym druhym zivotnim partnerem jsem si uvedomila,ze uz dalsiho takoveho nechci potkat. Jenomze myslite si,ze poznate narkomana od normalniho cloveka,pokud ho nevidite s injekcni strikackou v zile,nebo s carou na skle v alobalu ci s jointem v ruce? Ne i narkomané vypadaji dlouho celkem vzhledově prijemne. Vlastne oni své drogy musi skryvat je to trestný cin,nemuzou si pichnout jehlu nebo vykourit pervitin i toho jointa jen tak nekde mezi lidmi. Takze je celkem pochopitelné,ze clovek o tom neví pokud se s nim teprve seznamí. Jenomze nekteri lide umi to sve ja prodat. O to hure pokud je to hranicar oni maji tak dobre ja a tak spatne ja,ze je clovek chycen do pavouci site jako moucha. A ja jsem jednicm z nich,jenomze nepatrim mezi ty co ublizuji,patrim mezi ty co odpousti a odpousti a nemam nakonec normalniho chlapa.Necham si vsechno libit. Jsem zamilovana jako slon. Neumim partnera opustit neumim zapomenout.Vyzdrzim roky ve vztahu jen co to jde. Ale tenhle poslední to je moje zivotní laska,co mne velmi a velmi trapí. Ale také mne velmi miluje. I kdyz to tak nevypada,protoze mne trapí,neverili by jste jak takovy narkoman dokaze milovat. Nevim zda je to opravdu laska nebo muj pocit,ale hodne se mazlime,pusinkujeme a rikame si hezke slova nekolik hodin ,dnu cely ten rok. Bohuzel drogy meho mileho dostavaji do hrozne agrese staci trochu a uz startuje do extremniho psycha. Jenomze ta laska to pohlazení. Hlida mne jestli spim,jestli jim,jestli mne neco nebolí,je hrozne hodny,porad by mi delal sluzku,zapomenu si osladit kavu a hned vyskoci a bezi mi pro cukr. Kdyz mi dojdou menstruacni vlozky,nevaha a proste mi je v obchode koupí. Vzdycky vymyslime obed co dum dal a spolu ho uvarime,nez ho uvarime,stojim ja nebo on za mymi zady a nemuzeme se od sebe odlepit. Do vany chodíme take spolu vyjmecne sami,kdyz si potrebujeme nahrat zada. V posteli lezime na sobe vzdy jen prilepeny telo na telo,hladim ho po tvari po vousech,po vlasech,po celem tele dlouhe hodiny a on mne dokud neusneme spolu v naruci. Rikame si krasne veci,treba ze mame rezervovaný mracek v nebi nebo misto v pekle az umreme tak se tam musime shledat spolu vykriceli jsme to do nebe. Ma laska je writer ma rad wu- tang clan a ja je nesnasim ja mam rada znk. A on miluje tagy svoje tagy a pise mi na zdi vzkazy a ja se to naucila také. Jenomze jsem ty tagy zacala nesnaset,jsou vsude vsude mne pronasleduji a ja je preskrtavam cervenym fixem vzteky. Kvuli drogam se jeho laska meni v nenavist a vzdycky se kvuli tomu vidime jen dvakrat do mesice,protoze ja se odmitam ozvat nemam se za co omlouvat a prosit se o to aby prisel aby se mi smal.To je jeste horsi. Takze moje laska rika,ze se bal prijit,ze bych ho odmitla,po te co me zase fyzicky napadnul ale on mne spise ponizuje. A musi se ozvat on sam. Takze spolu chodime tim stylem,ze se vidime jednou dvakrat do mesice dva ci tri dny po sobe. Je to strasny na nervy. Nechci byt zadna milenka a on nechce byt milenec ale jak mam vychazet s clovekem co si myslí ze je nakej raper v americe z wu-tang clanu. Je profesionalni zlodej.Nedavno prisel se znackovym trickem mel tam diru,vyhodila jsem ho vzteky,ze to nema delat.Ja si oblecení siju jsem umelkyne.A desne me tyhle lidi serou. Tak za mesic prisel z Kalby a prinesl iphod nový sebral ho nejake pani z kapsy ve vlaku,kdyz vstavala na wc.Prej by ho chtel prodat a samozrejme si za to koupit drogy ,prisel po mesici ,utahanej na dojezdu uplne divnej a jeste mi vypraví jak krade,vypraví mi vsechno co se mu deje a ja to musim poslouchat. Vypravel mi i o tom jak mne na fetech podvedl a jak mel stoporený penis na pervitinu desne me to bolelo. Ale co jsem mohla delat co muzu delat kdyz to musim tolerovat,moje srdce se neumi zastavit a rict musis ho nesnaset. Nevim co to se mnou je,jsem zamilovan poprve v zivote ty dva pred nim to nebyla laska. A ja citim ze on mne ma take moc rad dava mi to najevo......jen ty drogy. Za par dnu jdeme opet k soudu kvuli týrání. Mzslite si ze mne kvuli tomu opusti nebo ja jeho? Ne prisel a vubec ho to nesere,proste pujde sedet,tentokrat jo,predtim jsem ho osvobodila,u soudu jsem stahla obvineni ale tentokrat jsem rekla ne promin bude lepsi kdyz si das detox a ja te budu navstevovat a cekat jestli se vzpamatujes a budes resit svoji dusevni agresivitu nebo se alespon v klidu odstehuji. Nemohu chodit ven nejsme spolu a ja ho potkavam,jsme spolu jen kdyz on chce. On urcuje pravidla lasky,ja nesmim nic. Ja mohu jen milovat a nabizet city ato osatní ale nesmim mit svuj nazor,svuj zivot svoje problemy. Dalo by se rict,ze mu na me nezalezi ale dalo by se rict ze i mne nezalezi na nem,to bychom nesli znovu k soudu. Jenomze ta policie kdyz k nam jezdila,nebylo to jen tak,bylo tam vykopavaní dveri,fyzicke napadaní a krik nekolik hodin. Proto se nemuzeme vidat on vydrzi bez drogy par hodin a vazi si toho,ze ho ma nekdo rad vic nez rad ale nevydrzí ani sam se sebou drogy jsou pro neho tak silnou motivaci ,ze vydrzi jen par hodin nez zacne být silne nervozní. Laska hory neprenasi ale nezapomína. Stale nad tim premýslím,jestli poslechnout srdce a nebo se utrapit zalem. Dat mu sanci nebo mu ji budu davat po výstupu z vezení porad? Jde do vezení uz po druhé nevim zda karma zapracovala na tom aby tam sel naposled a ja byla tou osobou co ho ma v zivote podrzet,nebo z neho bude klasickej kriminalnik co se tam zase vratí jako Mana za katrem. Ten predchozi partner byl take silne zavislí na drogach a to jsme se nemilovali a dostal se z toho diky me vytrvalosti a take byl v kriminale ,ale dnes je vzormym otcem naseho syna. Ten prvni partner se z toho dostal sam ani jsem ho jako narkomana nezazila ale take sedel za mrizemi ,dnes je dost despoticky ale vubec se nevidame a tenhle to je opravdu tezky kalibr,tezke sousto uz jen tim,ze mne ma opravdu rad a ja bych mu rada ukazala,ze dokazu pri svem parnerovy stat v dobrem i zlem a rada bych aby se domaci nasili uz neopakovalo . Miluji ho z celeho srdce ale nevim co si mam myslet o teto lasce s hranicarem psychopatem.


5 názorů

Lerak12
20. 02. 2020
Dát tip

Věřím, tvar je někdy sviňa.


Mc
20. 02. 2020
Dát tip

to jo no,nejak se mi to neodstavilo i kdyz to v odstavcich bylo.Taky se mi to cte hrozne ha,ha.


Lerak12
20. 02. 2020
Dát tip

Jako dobrý, život bez odstavce.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru