Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o skrytém významu

20. 02. 2020
18
16
976
Autor
aleš-novák

jsem zamilovaný až po uši

 

znamená

 

níž jsem se nedostal


16 názorů

lastgasp
29. 02. 2020
Dát tip

Velmi pravdivé rčení v platonickém podání. Bezva.


Markel
24. 02. 2020
Dát tip

:-)) *


Alenakar
24. 02. 2020
Dát tip

Kapso,

myslím, že správný pyroman by měl spíš zapalovat lýtka mladým dívkám. Svou horoucností a svým žárem ve vší slušnosti. Taková zaapálená lýtka pak skvěle tančí třeba valčíky v salonu.


Kapsa
23. 02. 2020
Dát tip

úvaha psychopatická:

i láska prochází žaludkem 

úvaha pyromana:

zapalují se mu lýtka 


Benetka
23. 02. 2020
Dát tip aleš-novák

Správně by mělo být:

Jsem zamilovaný JEN po uši

Níž jsem se nedostal

Z čehož vyplývá,že měla neodolatelně nádherná ouška... Asi Elfka... ;)


Diana
21. 02. 2020
Dát tip

No tak to se z toho ještě můžeš dostat. Třeba má předkus :-)


Alenakar
21. 02. 2020
Dát tip

Jsem takový ten salónní typ a vždycky se snažím dialogy vybalancovat směrem k mládeži přístupné slušnosti.


Alenakar: to je pěkný úhel pohledu...


Alenakar
21. 02. 2020
Dát tip

Aleši,

mohlo by to taky znamenat, že jsi zamilovaný až po své uši. Platonicky - konverzačně, třeba i přes telefon. Většina žen si ráda povídá a některým mužům to taky stačí. Ale i při tom povídání se kamarádi mohou dostávat níž a ještě níž. Tip.


LadyLoba
21. 02. 2020
Dát tip Benetka

Ja myslím, že na to musíš obráceně --- od prstů na nohách nahoru ... jen se zastavíš u uší, neboť třeba obsah hlavy už nemusíš. Ale když si zamilovaný, tak to ještě nevadí ... ;)


snake_01
20. 02. 2020
Dát tip Benetka

možná je to tím, kdy přísloví vznikala a jak odrážela dobovou etiku - protože jinak jsem si jistý, že by chtěl být kde kdo zamilovaný přinejmenším až po stydkou kost.


Danny
20. 02. 2020
Dát tip

:)))


Kočkodan
20. 02. 2020
Dát tip Gora

Člověk může někdy klesnout neuvěřitelně rychle a hluboko...


To je smutný příběh. :-)))


Farina
20. 02. 2020
Dát tip B.Ezejmenij, Alegna, Benetka

Nebo výš?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru